تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۵۱۱۵
گران ترین کلکسیون خودروها؛

صاحب گران‌ترین خودرو بین ورزشکاران کیست؟

۰
صاحب گران‌ترین خودرو بین ورزشکاران کیست؟
کبنا ؛مایکل جردن اسطوره بسکتبال دنیا و یکی از دو هزار فرد ثروتمند دنیا است که خودروهای کلاسیک و مدرن زیادی در پارکینگ خود دارد و می توان او را رکورد دار تملک خودرو در میان ورزشکاران سابق و کنونی دانست. او به طور مثال یک خودروی فراری 599 GTB فیورانو را به تازگی خریده است. فراری 512 TR ، بوگاتی ویرون، مک لارن اس ال آر 722، بنتلی کونتیننال یا شورلت کوروت برخی دیگر از خودروهای او هستند.
اما اگر بخواهیم به ورزشکارانی که در حال حاضر فعال هستند اشاره کنیم به زلاتان ابراهیموویچ می رسیم. مهاجم سوئدی میلان به تازگی یک خودروی فراری مونزا اس پی 2 به ارزش 1.6 میلیون یورو خریده است. لوئیس همیلتون قهرمان سرشناس فرمول یک جهان نیز خودروی پاگانی زوندا به ارزش 1.7 میلیون یورو در پارکینگ خود دارد و می توان به خودروهایی نظیر فراری آپرتا، فراری لافراری، مک لارن پی 1،  شلبی 427 کبرا در میان خودروهای وی اشاره کرد.
دیوید بکام بازیکن اسبق منچستریونایتد نیز خودروهای کلاسیک بریتانیایی و غیربریتانیایی را در تملک خود دارد، از رولز رویس گرفته تا بنتلی کونتیننتال و همچنین فراری، آئودی آر 8 یا پورش 911.
پس از چهره هایی نظیر جاستین ورلاندر (بیسبال)، لبران جیمز (بسکتبال)، جان سینا (رزمی)، ساموئل اتوئو (بازیکن اسبق بارسلونا با خودروهایی نظیر استون مارتین آن 77 به ارزش 1.5 میلیون یورو، پورش گامبلا، بوگاتی ویرون، استون مارتین وی 12 زاگاتو، هومر اچ 12 و فراری اف 599 فیورانو)، جنسون باتن (راننده سابق فرمول یک) به کریستیانو رونالدو می رسیم.
ستاره پرتغالی یوونتوس یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیاست که اخیرا خودروی بوگاتی Centodieci را خریده که یکی از ده مشتری منحصربفردی است که صاحب این خودرو به ارزش ده میلیون یورو شده اند. بوگاتی شیرون، بوگاتی ویرون، لامبورگنی آونتادور، رولز رویس کولینان، کامارو، فراری اف 12 یا مکلارن سنا را در اختیار دارد و مجموع ارزش خودروهایش 19 میلیون یورو تخمین زده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
1