کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس زندان مرکزی یاسوج خبر داد؛

برگزاری عزاداری و آیین بزرگداشت قیام 15 خرداد در زندان مرکزی یاسوج

16 خرداد 1400 ساعت 16:08

آئین عزاداری شهادت حضرت امام صادق علیه السلام و رحلت بنیانگزار نظام مقدس اسلامی در زندان یاسوج همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در زندان مرکزی یاسوج با حضور رئیس، کارکنان و جمعی از زندانیان برگزار شد.


آئین عزاداری شهادت حضرت امام صادق علیه السلام و رحلت بنیانگزار نظام مقدس اسلامی در زندان یاسوج همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در زندان مرکزی یاسوج با حضور رئیس، کارکنان و جمعی از زندانیان شکوه معنوی خاصی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی زندان های استان، بیژن شجاعیان رئیس زندان مرکزی یاسوج با اعلام این خبر افزود: در این مراسم معنوی مداحان به ذکر مصائب شهادت حضرت امام صادق علیه السلام و ذکر مناقب حضرت امام بزرگوار پرداختند.
گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام جمالی از کارشناسان حوزه فرهنگی زندان از سبک زندگی امام راحل و همچنین قیام ۱۵ خرداد توضیحاتی را یادآورشد.
وی همچنین روایاتی از زندگی گهر بار رئیس فقه جعفری حضرت امام صادق علیه السلام بیان کرده و افزود: مادامیکه همه ی ما دست به دامان اهل بیت علیهم السلام بزنیم گمراه نخواهیم شد و متأسفانه بیشتر جرائم و بزهکاری دوری از راه و مسلک امام صادق و ائمه هدی می باشد.
 


کد مطلب: 435105

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435105/برگزاری-عزاداری-آیین-بزرگداشت-قیام-15-خرداد-زندان-مرکزی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1