کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به دلیل شرایط حساس کرونایی در شهرستان گچساران؛

تقدیر و تشکر فرماندار از هومان عسگری به دلیل تمکین قانون / دعوت از دیگر کاندیداها به قانونمداری

16 خرداد 1400 ساعت 14:34

فرماندار گچساران از یکی از کاندیداهای انتخابات میان دوره گچساران و باشت به دلیل تمکین از قانون و لغو همایش انتخاباتی امروز، تقدیر و تشکر کرد.


فرماندار گچساران از یکی از کاندیداهای انتخابات میان دوره گچساران و باشت به دلیل تمکین از قانون و لغو همایش انتخاباتی امروز، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز (15 خرداد 1400) مقرر بود همایش بزرگ هم اندیشی با هومان عسگری کاندیدای انتخابات گچساران و باشت برگزار گردد که به موعد بعد از شروع تبلیغات رسمی انتخابات میان دوره موکول گردید.
علیرضا اتابک فرماندار گچساران به دلیل شرایط حساس کرونایی و رعایت قانون انتخابات از هومان عسگری درخواست کرد زمان برگزاری این همایش و هر همایش دیگری به بعد از شروع تبلیغات رسمی انتخاباتی موکول شود که عسگری نیز این درخواست را تمکین کرده و از طرفداران و همه مردم خواست نسبت به رعایت قانون و اصول بهداشتی کرونا حساسیت بیشتری داشته باشند.
اتابک همه کاندیداهای انتخاباتی را دعوت به تمکین قانون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرده و گفت: در حال حاضر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داریم ولی به دلیل افزایش بیماران کرونا، امکان تغییر رنگ بندی وجود دارد، لذا در صورتی عدم رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی، گچساران در وضعیت قرمز درخواهد آمد و قوانین و محدودیت ها نیز اعمال خواهد شد.
اتابک اظهار کرد: از همه کاندیداها خواستاریم تبلیغات انتخاباتی را به موعد تبلیغات رسمی انتخاباتی «یک هفته پیش از برگزاری انتخابات» موکول کرده و نسبت به رعایت بهداشت جدیت بیشتری داشته باشند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز روز گذشته نسبت به وضعیت خطرناک بیماری کرونا، افزایش بیماران در بیمارستان ها و عدم رعایت شیوه نامه ها توسط مردم هشدار داده و خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی شد.


کد مطلب: 435099

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435099/تقدیر-تشکر-فرماندار-هومان-عسگری-دلیل-تمکین-قانون-دعوت-دیگر-کاندیداها-قانونمداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1