تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۴۳۵۰۶۱
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

مافیای وزارت نیرو به نام تامین آب، به کام صنعت

۱
مافیای وزارت نیرو به نام تامین آب، به کام صنعت
کبنا ؛آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در تریبون آزادی که در مسجد ابوالفضل العباس منطقه فیه آبادان برگزار شد خواستار تطهیر وزارت نیرو از مافیای آب در دولت بعدی شد و اظهار کرد: سیاست غلط وزارت نیرو در اجرای طرح‌های انتقال آب عامل اصلی وضعیت فعلی در خوزستان از جمله از بین رفتن نخیلات و خشک شدن رودخانه‌ها و تالاب‌ها است.
وی افزود: ما اعتراض جدی به انتقال آب از سرچشمه رودخانه‌های کارون، کرخه، دز، هندیجان و.. داریم، زیرا آنها به نام تأمین آب شرب استان‌های مرکزی، تونل‌های عجیب و غریب برای تأمین آب صنایعی همچون فولاد مبارکه و باغ‌های پسته رفسنجان و فضای سبز به راه انداختند.
آیت‌الله حیدری عنوان کرد: واقعیت‌های موجود استان را به صورت کتبی و حضوری در همه سطوح ملی از مقام معظم رهبری گرفته تا شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی آب مطرح کردیم که موجب تغییر بینش آنها و جواب دهی نسبی شده‌است.
وی افزود: اکنون هم بر آن عهدیم که حتی اگر زبان‌مان را قطع کنند از مطالبه‌گری حقوق مردم دست نمی‌کشیم و سکوت نمی‌کنیم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت عدم یاس نسبت به تحقق مطالبات محیط زیستی و ضرورت صبر انقلابی گفت: از نخبگان می‌خواهم که ناامید نشوند و به مطالبه‌گری از راه صحیح خود ادامه دهند و باید با تمام قوا در انتخابات جهت تغییر وضع موجود شرکت کنیم و این پیام را به دولت جدید بدهیم که چرا وزارت نیرو از متخصصان خوزستانی تهی شده‌است؟ نخل‌های سربریده آبادان و خرمشهر نتیجه عملکرد وزارت نیرو است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به ضعف امکانات تحصیلی در مقاطع آموزشی مختلف اشاره کرد و گفت: این امکانات باید افزایش یابد، زیرا در صورت مهیا شدن بستر قطعاً رشد بیشتری حاصل می‌شود.
وی مهم‌ترین دلیل عدم جذب و استخدام جوانان تحصیلکرده را پیاده‌سازی سیاست‌های وزارتخانه‌های نفت، صمت و نیرو از سوی مدیران پروازی و بی‌تدبیری آنها دانست و افزود: برخی از مدیران به صورت اتوبوسی نیرو وارد اهواز می‌کنند و حتی نیروهای خدماتی را نیز با خود می‌آورند، بنابراین باید در دولت آینده به نیروهای بومی اولویت داده شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
1