تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۵۰۰۶
بخشدار مرکزی شهرستان باشت

یکهزارو ۵۴۰ میلیارد ریال هزینه توسعه روستاهای بخش مرکزی باشت در 8 سال گذشته

۰
یکهزارو ۵۴۰ میلیارد ریال هزینه توسعه روستاهای بخش مرکزی باشت در 8 سال گذشته
کبنا ؛بخشدار مرکزی شهرستان باشت گفت: یکهزارو ۵۴۰ میلیارد ریال در هشت سال گذشته برای توسعه عمرانی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان هزینه شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (13 خرداد 1400) مهرداد انباز پور افزود: این میزان اعتبار در زمینه‌های راه روستایی، روشنایی، ساماندهی گلزار شهدا، آب‌رسانی، اجرای طرح هادی، ساخت اماکن ورزشی وگازرسانی هزینه شد.
وی بیان کرد: از این میزان اعتبار بیش از ۶۱۸ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۲ تاکنون برای توسعه زیرساخت های روستاهای بدون دهیاری این بخش هزینه شده است. 
انبازپور ابراز کرد: ۱۱ طرح بزرگ عمرانی و زیربنایی از ابتدای دولت تدبیر و امید در روستاهای بدون دهیاری بخش مرکزی باشت اجرا شده است.
وی اظهار داشت: گازرسانی به ۲۰ روستای حوزه آبدهگاه و بیدک و کهسرک با ۱۰۶میلیارد ریال،آبرسانی به ۳۹ روستا با ۷۳ میلیارد ریال،بهسازی،مرمت و روکش آسفالت محور باشت، آبدهگاه، پیچاب و ۶ روستای دیگر با ۲۷۷ میلیارد ریال،اجرای پل ۴۰ متری نیمدور، تکمیل جاده کوه دهک،بازگشایی محور فرعی پیچاب با ۲۷ میلیارد ریال از مهمترین طرح های بزرگ اجرا شده در این مدت بوده است.
انبازپور ابراز کرد: بازگشایی،زیرسازی،آسفالت و ساماندهی معابر۱۳ روستا با ۴۶ میلیارد ریال، برق رسانی به روستاهای حوزه پیچاب با ۵۱ میلیارد ریال و اجرای طرح های آبخیزداری شامل ایجاد سیل بند،
سدخاکی با ۶۳ میلیارد ریال از دیگر طرح های مهم  اجرا شده از سال ۱۳۹۲ تاکنون در روستاهای بدون دهیاری بخش مرکزی باشت بوده است.
بخشدار مرکزی باشت افزود: همچنین در این مدت ۶۴ طرح عمرانی با ۸۸۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در روستاهای دارای دهیاری از جمله تلچگاه، بیدک علیا، تلخاب سفلی، سعادت آباد، برغون، شاه بهرام و سرآببیز انجام شده است.
وی ابراز کرد: ۵۰ میلیارد ریال در دولت یازدهم در قالب اجرای طرح هادی برای جدول‌گذاری، پیاده روسازی، آسفالت، زیرسازی، کف سازی، پارک و فضای سبز در روستاها هزینه شد.
بخشدار مرکزی باشت گفت: بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال در زمینه راه، ۳۰۰ میلیارد ریال روشنایی و برق رسانی در این بخش هزینه شد.
وی با بیان اینکه آب‌رسانی به این روستاها زمینه خدمات‌رسانی بیشتر به مناطق محروم و افزایش امیدواری و رضایت‌مندی مردم منطقه را فراهم می‌کند.
انبازپور گفت: احداث کانال، مرمت جداول، توسعه فضاهای سبز، ساخت پل، ساخت ساختمان دهیاری، راه اندازی اورژانس جاده‌ای، بازگشایی راه‌های روستایی سخت گذر، بهسازی و اصلاح برق، ساخت
خانه بهداشت، خرید ماشین حمل زباله، ساخت منبع آب شرب روستایی، اجرای زمین چمن مصنوعی و ساماندهی گلزار شهدا از مهمترین اقدامات انجام شده در هشت سال گذشته در روستاهای بخش
مرکزی است.
بخش مرکزی باشت۸۷ روستا و چهار هزار و ۹۰۳ نفر جمعیت دارد و ۱۲ روستای بخش مرکزی باشت دارای دهیاری است.
شهرستان باشت با وسعت بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ کیلومتر مربع در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۲۲ روستا، یک شهر و ۲ بخش است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
1