کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای آرد و نان شهرستان مطرح شد

نظارت بیشتر بر نانوایی های شهرستان کهگیلویه و چرام

11 خرداد 1400 ساعت 11:09

جلسه شورای آرد و نان شهرستان کهگیلویه و چرام عنوان شد: با متخلفات این حوزه باید برابر قانون برخورد شود و آرد نانوایی های متخلف کسر و به نانواییهای باعملکرد خوب اضافه شود.


جلسه شورای آرد و نان شهرستان کهگیلویه وچرام با هدف نظارت بیشتر بر نانوایی ها با حضور باقری فرد معاونت بازرسی و نظارت سازمان و صداقت کیش مدیر شرکت غله و خدمات کشاورزی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، امروز سه شنبه (11 خرداد 1400) معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت،معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت و بازرسی بر خبازی های استان همچنان استمرار خواهد داشت و مشابه چنین جلسه ای در تمام نقاط استان جهت پایش و کنترل قیمت آرد و نان، همچنین جلوگیری از خروج آرد دولتی نانوایان توسط افراد سودجو، برگزار خواهد شد.
خادمی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان چرام بر ضرورت طرح موضوعات مرتبط با آرد و نان در این جلسه و اتخاذ تصمیمات موثر در این شورا تاکید کرد.
وی در این جلسه ضمن تاکید بر اینکه شهرستان چرام یکی از مناطق سردسیری – گرمسیری منطقه می باشد و علاوه بر آن به لحاظ داشتن تفرجگاه ها و گردشگرپذیر بودن این شهرستان، همواره مشکل کمبود آرد یکی از برجسته ترین مشکلات این شهر بوده است.
خادمی به قابل توجه بودن بخش سرفاریاب به لحاظ اینکه در مسیر ارتباطی یاسوج- دهدشت قرار دارد و روزانه مسافرین زیادی را پذیرا می باشد اشاره داشت و اضافه کرد: این بخش با کمبود همیشگی آرد مواجه هست و حداقل باید شش ماه اول سال این کمبود برطرف و سهمیه آرد آن افزایش پیدا کند.
سرتیپ خادمی بر عدم نظارت دقیق و صحیح، کم فروشی و تخلفات معمول، مشارکت جدی دستگاه های متولی به ویژه سازمان صمت، اماکن، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، مراکز بهداشت و اتحادیه نانواییان تاکید کرد.
وی همچنین نصب تابلوی اطلاعات ضروری از جمله ساعات کار و تعطیلی نانوایی ها، قیمت و وزن نان و شماره رسیدگی به شکایات مردمی را حق مردم و ضروری دانست.
در پایان این جلسه عنوان شد که در مسیر تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اصلی و اساسی و ضروری مردم، هیچگونه کوتاهی قابل قبول نیست و با متخلفات باید برابر قانون برخورد شود و آرد نانوایی های متخلف کسر و به نانواییهای باعملکرد خوب اضافه شود.

 


کد مطلب: 434867

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434867/نظارت-بیشتر-نانوایی-های-شهرستان-کهگیلویه-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1