تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۳۴۷۷۷
فرماندار گچساران خبر داد

اعلام لیست نهایی نامزدهای انتخابات میان دوره‌ای مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت

۱
۴
اعلام لیست نهایی نامزدهای انتخابات میان دوره‌ای مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت
کبنا ؛فرماندار شهرستان گچساران از تأیید صلاحیت ۱۰ نفر از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت خبر داد.
«علیرضا اتابک»  افزود: «ریحان محمد پور»، «علیمراد جعفری»، «سید حبیب الله حسینی» و «محمد مهدی فروغی نیا»، هومان عسکری، دستور درخشنده پور، محمود فاطمی، هوشنگ گرجی زاده، سید محمد یوسف کاظمی بیدک و محمد محمودی چهار داوطلب تأیید صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه هستند.
وی با بیان اینکه ۵ نفر از داوطلبان در این حوزه انتخابیه انصراف داده‌اند، اظهارکرد: سه نفر از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت عدم احراز صلاحیت و ۹ داوطلب رد صلاحیت شده‌اند.
فرماندار شهرستان گچساران بیان کرد: داوطلبانی که رد صلاحیت شدند یا صلاحیت آنها احراز نشده است از امروز به مدت چهار روز می‌توانند شکایت خود را به شورای نگهبان ارائه کنند.
گفتنی است که ۲۱ نفر داوطلب شامل یک خانم و ۲۰ آقا برای شرکت در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «گچساران و باشت» ثبت نام کرده بودند.
انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است که بخاطر اینکه «غلامرضا تاجگردون»، منتخب یازدهم این حوزه انتخابیه با کسب ۳۹ هزار رأی و اختلاف ۱۷ هزار رأی با نفر دوم از مجلس یازدهم اعتبارنامه‌اش رد شد، انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ضمانتی
Iran, Islamic Republic of
باسلام دیدید ردنماینده قبلی شما ربطی به فساد نداشت ؛؛؛؛؛بلکه سیاسی بود زمانی ایران پیشرفت دارد که دروغ وکلک ودزدی وخط بازی را کنار بزارند مسعولان حق الناس را درگور دارید
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1