کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اخبار انتخابات میان دوره گچساران و باشت؛

هومان عسگری: این دوره حق به حق دار خواهد رسید / پیروزی ام دور از انتظار نیست

8 خرداد 1400 ساعت 12:56

هومان عسگری کاندیدای انتخابات میان دوره گچساران و باشت تایید صلاحیت خود را اعلام کرد.


هومان عسگری کاندیدای انتخابات میان دوره گچساران و باشت از طیف قشقایی تایید صلاحیت خود را اعلام کرد.
به گزارش کبنا، امروز شنبه (8 خرداد 1400)، هومان عسگری در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز گفت: تایید صلاحیت شده ام و در تماس تلفنی به بنده اطلاع دادند و متاسفانه چند نفر از رقبای انتخابات رد صلاحیت شده اند.
عسگری در پاسخ به اینکه نتایج انتخابات این دوره را چطور پیش بینی می کنید، اظهار کرد: این دوره حق به حق دار خواهد رسید. هر کسی حقش باشد و نظر خداوند باشد همان است، من تلاشم را می کنم، وظیفه ام است، تا اینجای کار امده ام، ادامه می دهم و فعالیتم را می کنم، این دوره حق به حق دار می رسد.
وی در پاسخ به اینکه آیا برای خود پیروزی در  انتخابات را پیش بینی می کنید، گفت: دور از انتظار و بعید نیست، خیلی امیدوارم این دوره حق ما است که به آن برسیم.
نظر شما در مورد حضور جعفری به عنوان یک وزنه سنگین که قبلا نیز نماینده بوده و در فضای سیاسی گچساران حضور داشته، گفت: ایشان هم مثل دیگر کاندیداها فعالیت خود را دارد.
گفتنی است، روز گذشته زمان ابلاغ نتایج تایید  و رد صلاحیت ها به فرمانداری گچساران بوده که تاکنون هنوز ابلاغ نشده، با این حال نتایج تایید و رد صلاحیت ها مشخص شده، و خبرها حاکی از عدم تایید سیدقدرت حسینی و ساسان تاجگردون و تایید هومان عسگری و نستور درخشنده پور است.
 


کد مطلب: 434740

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434740/هومان-عسگری-این-دوره-حق-دار-خواهد-رسید-پیروزی-ام-دور-انتظار-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1