کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«جلال داورپناه» درگفت و گو با کبنا مطرح کرد

کت و شلواری نیستم؛ به عمل کار برآید / «بلادشاپور» را نجات خواهم داد

1 خرداد 1400 ساعت 1:14

با توجه به سابقه اجرایی و شناخت کامل از تمامی مشکلات شهر با داشتن برنامه جامع و کامل،آمده ام،مدیر کت و شلواری نیستم،شعار نمی دهم چون به عمل کارها انجام می شود،پس در عمل ثابت میکنم که بلادشاپور را نجات خواهم داد.


جوانی 40 ساله با 20 سال سابقه اجرایی است و می‌گوید؛ «آمده‌ام تا 4 سال آینده را خمس عمرخود قراردهم، مدیر کت و شلواری نیستم، شعار نمی‌دهم و در عمل ثابت می‌کنم که بلادشاپور را نجات خواهم داد
سیدجلال داورپناه، دانشجوی دکتری مهندسی عمران، مدیر و مجری پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه طی ۲۰ سال گذشته است، وی ششمین کاندیدای شورای شهر دهدشت هم هست که همزمان با عید سعید فطر، بخش زیادی از هزینه تبلیغات انتخاباتی خود را به ستاد دیه استان هدیه کرد تا موجبات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کند.
با وی در خصوص مسائل شهر، گفت و گویی داشته‌ایم که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
کبنانیوز؛ هدف شما از حضور در انتخابات شورای شهر دهدشت چیست؟
جوانی 40 ساله هستم، آمده‌ام تا 4 سال آینده را خمس عمرخود قراردهم و باجان و دل بلادشاپور رابه جایگاه اصلیش برسانم.
برای کسب نام و نشان نیامده ام، درب منزل هیچ یک از همشهریان فهیم برای کسب رأی هم نمی‌روم، به شعور آنها احترام می‌گذارم.
با عملکرد خود بابی خواهم گذاشت که درتاریخ آینده تنها کسانی که لیاقت خدمت کردن برای خدا و مردم را در خود می‌بینند به میدان آیند.



حضور در ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنانیوز؛ اهم مشکلات شهر دهدشت از نظر شما چیست؟ دلیل عدم  توسعه شهر را چه می‌دانید؟
 شهر دهدشت  الگویی خاصی برای توسعه ندارد، مدیران شهرداری هم تا کنون هیچکدام برنامه‌ای بلند مدت و راهبردی برای رشد شهر نداشته‌اند.
البته همانطور که مشاهده می‌کنید قومیت گرایی هم که حتی متاسفانه بین افراد تحصیلکرده رواج دارد یکی دیگر از مهمترین علل عقب ماندگی دهدشت است.
شوراهای شهر دهدشت نه بر اساس شایسته سالاری و تخصص بلکه بر اساس تیره و طایفه مشخص می‌شوند با این اوصاف انتظار پیشرفت هم داشتن بیهوده است.
عدم نگاه علمی از سوی مجموعه مدیریت شهری در سال‌های گذشته هم جز تحمیل هزینه‌های هنگفت و نارضایتی شهروندان چیزی به دنبال نداشته است. اقتصاد شهر بسیار ضعیف است و گردش مالی پایینی دارد.
یکی از اصلی‌ترین وظایف شورای شهر که نماد تفکر مردم است انتخاب شهرداری کارآمد و متخصص است تا بتواندبا همفکری با اعضای شورا و رایزنی باسایر ارگان‌های ذیصلاح شهر را از رکود دچاری خارج کند.
کبنانیوز؛ شما که به برنامه داشتن معتقد هستید، در صورت راهیابی به شورای شهر دهدشت چه برنامه‌هایی دارید؟
 با توجه به سابقه اجرایی و شناخت کامل از تمامی مشکلات شهر با داشتن برنامه جامع و کامل، آمده‌ام، مدیر کت و شلواری نیستم، شعار نمی‌دهم، چون به عمل کارها انجام می‌شود، پس در عمل ثابت می‌کنم که بلادشاپور را نجات خواهم داد.
تأمین منابع مالی پایدار، ایجاد مبلمان شهری با جانمایی مناسب، سامان دهی ورودی‌های شهر، تعیین و تکلیف کمربندی سوم، سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح‌های اشتغال زایی و عمرانی، استفاده از طرفیت هایی نیروی بومی در پست‌های کشوری و لشکری برای جذب اعتبارات لازم، افزایش سرانه فضایی سبز و پارک‌ها از برنامه‌های کاری من است و با روحیه جهادی و انقلابی خود که ثابت کرده‌ام دارم، به آنها عمل می‌کنم.
 


کد مطلب: 434428

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434428/کت-شلواری-نیستم-عمل-کار-برآید-بلادشاپور-نجات-خواهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1