کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

انتقاد نماینده رهبر انقلاب از بازار کهگیلویه و بویراحمد

31 ارديبهشت 1400 ساعت 15:59

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطبه دوم امروز نماز جمعه گریزی به موضوع انتخابات زد و گفت: امروز مسئله انتخابات است همه موظف و مکلف به حضور در انتخابات هستیم همه باید حضور پیدا کرده و رأی بدهیم چرا که رأی دادن برای حفاظت از کشور و تقابل با بیگانه است.


نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های نظارتی بر بازار نظارت کنند بازار یله و رها شده و هر کجا هر کسی در آستانه انتخابات هر گونه که می‌خواهد به مردم اجحاف می‌کند دستگاه‌ها مکلف به نظارت بر بازار هستند.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ۳۱ اردیبهشت سال ۹۹ با دعوت و توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: در سوره توبه آیه ۱۰۵ خطاب به پیامبر اکرم می‌فرمایند به مردم بگو که وظایف خود را انجام دهند آنچه واجب شده انجام و آنچه حرام شده طرد کنند که به زودی عمل خود را خواهند دید.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انسان خیلی زود بازتاب اعمال خویش را در دنیا و آخرت می‌بیند خدا ناظر اعمال است و خالق هستی بوده و همیشه از اعمال ما مراقبت می‌کند و رسول و سایر پیامبران و البته مومنان هم اعمال ما را رؤیت می‌کنند اعمالی که به گمان خودمان پنهان کرده‌ایم باید بدانیم چیزی در این دنیا بر خدا و رسول خدا مخفی نیست.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم نماز جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ با حضور نمازگزاران در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج با اشاره به حدیثی از امام باقر علیه السلام گفت: به واسطه تقوا بلاها و مشکلاتی را از انسان دفاع می‌کنیم به گونه‌ای از انسان متقی حفاظت می‌کنیم که هیچگاه به عقل انسان‌ها نمی‌رسد و قرار بوده چه بلایی بر سر آنها نازل شود.
 حسینی گفت: به واسطه تقوا کوردلی و جهل از مؤمن برداشته می‌شود اگر باتقوا شدیم چیزهایی را که نمی‌دانیم بدون استاد و کلاس درس به ما می‌آموزد.
 وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت به برکت حضور سپاه قدس به پیروزی‌های بزرگی دست یافته یادآور شد: شکست‌های زیادی نصیب دشمنان جبهه مقاومت شده که تا همیشه فراموش نخواهند کرد.
 حسینی به شکست رژیم صهیونیستی و پذیرش آتش بس بعد از ۱۱ روز جنگ تمام عیار با مردم فلسطین و محور مقاومت اشاره کرد و گفت: با همه تجهیزات مدرن به فلسطینیان بی‌دفاع حمله کردند در حالی که تا بن دندان مسلح بوده و همه کشورهای غربی از آن‌ها حمایت می‌کردن.
 وی گفت: امروز رژیم غاصب بدون دستاورد آتش‌بس را پذیرفته که به منزله شکست مفتضحانه این رژیم غاصب است.
 امام جمعه یاسوج ادامه داد: این تدبیر نظام جمهوری اسلامی و تدبیر مقام معظم رهبری و تفکر امام راحل و نظام در محور مقاومت بوده در حالی که کشورهای عربی دست تسلیم و ذلت به صهیونیست‌ها دادند و در چنین شرایطی مقاومت پیروز شد.
 وی در ادامه گفت: آمریکا چیزی به نام حقوق بشر و انسانیت را نمی‌فهمد و سازمان‌های بین‌المللی ابزاری در اختیار ستمگران و استعمارگران هستند در این یازده روز که مردم مظلوم زیر بمباران وحشیانه بودند چندین جلسه گرفته شد و همه این جلسات را آمریکا وتو و بی‌خاصیت کرد و سازمان ملل عرضه یک نهیب به رژیم غاصب صهیونیستی را نداشت.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی اعتباری ندارند و در دست آمریکا هستند تنها راه پیروزی و در امان ماندن از شر دشمنان و اشتغال‌گران چیزی جزء اقتدار نیست چرا که هیچ چیز از دست مجامع بین المللی برنمی‌آید.
 حسینی گفت: آنچه باعث پیروزی در این جنگ شد موشک‌هایی بود که قلب صهیونیست‌ها را نشانه رفت و اگر چنین نمی‌شد خبری از آتش بس نبود لذا جبهه اسلام و فلسطین باید قدرتمندتر از گذشته شده و مجهز به سلاح‌های نقطه زن و رادار گریز شوند.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطبه دوم امروز نماز جمعه گریزی به موضوع انتخابات زد و گفت: امروز مسئله انتخابات است همه موظف و مکلف به حضور در انتخابات هستیم همه باید حضور پیدا کرده و رأی بدهیم چرا که رأی دادن برای حفاظت از کشور و تقابل با بیگانه است.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: باید فضای تبلیغات و انتخابات توام با رعایت قوانین و اخلاق شود نباید از مدار اخلاق خارج شویم فلسفه انقلاب اخلاق‌مداری است نباید انتخابات بهانه‌ای برای تشتت و درگیری شود باید ادب و اخلاق انتخاباتی را رعایت کرد زیرا فحاشی توهین سازنده نیست.
 حسینی گفت: دستگاه‌های نظارتی بر بازار نظارت کنند بازار یله و رها شده و هر کجا هر کسی در آستانه انتخابات هر گونه که می‌خواهد به مردم اجحاف می‌کند دستگاه‌ها مکلف به نظارت بر بازار هستند.


کد مطلب: 434421

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434421/انتقاد-نماینده-رهبر-انقلاب-بازار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1