تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۳۴۳۰۸
فعال سیاسی اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد:

جریان انقلابی به صداهای مختلف نیاز دارد

۴
۰
جریان انقلابی به صداهای مختلف نیاز دارد
کبنا ؛فعال سیاسی اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سبد رأی جریان انقلابی ممکن است در نهایت «یکی» شود اما این جریان اکنون به صداهای مختلف نیاز دارد تا اقشار مختلفی را بتواند جذب کند.
حجت الاسلام محمد جواد جعفری در نشست شب گذشته ( دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1400)، اظهار داشت: گفتمان جریان انقلاب اکنون کاندیداهای مختلفی دارد و اگر هم افزایی نیروهای انقلاب بیشتر نشود و آستانه تحمل آنها بالاتر نرود کل جریان آسیب می‌بیند.
جعفری اظهار داشت: اهمیت دادن به نخبگان و نخبه گزینی باید در دستور کار جریان انقلاب قرار گیرد تا از استعداد همه جامعه استفاده شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان رهنمودهای رهبر انقلاب پرداخت و گفت: رهبر انقلاب از انتخابات به عنوان لیله القدر نظام یاد می‌کنند که نشان می‌دهد مقدرت چهار سال کشور با تصمیم مردم مقدر و مقرر می‌شود.
وی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم برای اقتدار نظام از جمله خواست‌های رهبر انقلاب است و وظیفه همه ما فراهم کردن زمینه این حضور است.

جعفری بیان کرد: رهبر انقلاب سه سال قبل در جلسه‌ای با حضور جوانان بر لزوم روی کارآمدن دولت انقلابی تاکید کردند و قطعاً وظیفه جریان انقلابی است که این مطالبه رهبری را دنبال می‌کردند.
وی عنوان کرد: رهبر انقلاب در جلسه دیگری با حضور جوانان جهادی بیان کردند وقتی این دولت جوان انقلابی محقق می‌شود که مسئول این دولت جوان انقلابی و حزب الهی باشد.
جعفری بیان کرد: جریان انقلاب اکنون کاندیداهای مختلفی دارد که انشالله و حتماً در ادامه به نظر واحدی خواهند رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی بیشتر اینهاییکه نشستن برین بررسی کنین ..
Iran, Islamic Republic of
جلسات فعلا همان جلسات وهمان افراد شرکت میکنند به نظر مییره اصدلکرایان نه احازه میدهند کسی به اتها نلخق شود ونه بقیه تمایل دارند به آتها بپیوندند باید این کروه پیش قدم نشوند تا مردم خودسان ستاد تشکیل دهتد
جعفریان زاد
Iran, Islamic Republic of
رأی اصولگرایان همیشه اقلیت هست وقتی شورای نگهبان اجازه ندهد سلایق مختلف در صحنه انتخابات باشند معمولاً برنده اقلیت خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
این انقلاب خونبها صدها هزار شهید است نه نردبان ترقی و منفعت طلبی خطاها و اشتباهات را شما انجام میدهید منافع را شما می برید ولی بدنامی و دشنامش برای انقلاب و انقلابی های نابی است که بدون هرگونه وابستگی به دنیا و دنیاطلبی جان در طبق اخلاص گذاشته بودند
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1