تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۳۴۳۰۰
در دیدار با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران؛

موحد: قول بی‌اساس به مردم نمی‌دهم/ خبر خوب برای فسفات چرام

۱
۰
موحد: قول بی‌اساس به مردم نمی‌دهم/ خبر خوب برای فسفات چرام
کبنا ؛به گزارش کبنا، «سید محمد موحد» نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده با «امیرعلی طاهرزاده» مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار سید محمد موحد به تشریح وضعیت موجود پروژه‌های معدنی حوزه انتخابیه خود پرداخت.
نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حوزه انتخابیه اینجانب از مناطق کمتر توسعه یافته بوده و نیازمند توجه جدی برای رسیدن به شرایط ایده آل می‌باشد.
موحد با اشاره به پروژه‌های آهک و فسفات چرام بیان داشت: مقرر بود با جلساتی که با مجموعه‌های مرتبط داشتیم کارهایی انجام شود که سبب پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌ها شود، یکی اگهی فسفات و دیگر بهره‌برداری فاز نخست پروژه اهک هیداراته که متاسفانه از برنامه زمان‌بندی و اعلام شده عقب هستیم و این قابل پذیرش نمی‌باشد.
موحد گفت: بنده عادت ندارم قول بی‌اساس به مردم بدهم و باید برای این پروژه‌ها زمان‌بندی دقیق و فنی مشخص شود که مردم در جریان کم و کیف امور قرار بگیرند.
وی تاکید: حضرتعالی اطلاع دارید که تاخیر باعث خارج شدن پروژه از ریل می‌شود لذا از شما انتظار دارم با همه توان به وضع  موجود رسیدگی و به پیشرفت  این پروژه‌ها سرعت دهید و با احداث صنایع لازم جهت فرآوری از خروج بوکسیت منطقه که میتواند زمینه ساز اشتغالزایی بیشتر شود جلوگیری نماید.


موحد با اظهار نگرانی ازعدم توجه به معدن نیترات لیراب دیشموک خواستار تعیین تکلیف آن شد.
سید محمد موحد همچنین با تشریح شرایط معدن فسفات قیام شهرستان لنده خواهان عمل وزارت صمت به ایجاد جاده دسترسی این معدن شد.
امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در این دیدار با بحق دانستن موارد مطرح شده از سوی سید محمد موحد بیان داشت: توسعه متوازن باید در تمام مناطق ایران صورت بپذیرد.
طاهرزاده تصریح کرد: پروژه‌های شهرستان چرام از اولویتهای شرکت تهیه و تولید است و حتما باید معدنی مانند نیترات که در یک منطقه محروم واقع شده را تعیین تکلیف کنیم و از معاونین خود خواست هماهنگی‌های لازم با شرکت ایمیدرو برای حل مشکل جاده دسترسی معدن فسفات قیام انجام شود.
وی در مورد بحث آهک بیان داشت: همان طور که استحضار دارید  قراردادی بسته شد و تا حدودی پیشرفت هم دارد ولی نقص‌هایی در این قرارداد وجود دارد از جمله پیش بینی نکردن بحث سنگ‌شکن این پروژه که بزودی آگهی آن منتشر می‌شود و در حال حاضر همکاران من درحال جمع آوری و ارائه راهکار برای حل سریع مشکلات قرارداد این پروژه هستند.
طاهرزاده تصریح کرد: ما خود را مفتخر به خدمت به مردم می‌دانیم و بر این امر تاکید می‌کنم باید این پروژه در این دولت روند اجرایی آن آغاز شود.
وی تاکید: یک خبر خوش این است آگهی فسفات چرام منتشر شده و شرکتهای قدرتمندی در زمینه معدن شرکت نموده و بزودی برنده این مزایده مشخص خواهد شد. در این جلسه که کلیه معاونین شرکت تهیه و تولید نیز حضور داشتند، دکتر طاهرزاده با ارجاع هر کدام از موارد مطروحه به معاونین مربوطه، آنان را موظف به تهیه فوری گزارشات مربوط به معادن حوزه انتخابیه سید محمد موحد نمود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب موحد سناتور مثل روشنفکرنیست که ففط عکس سلفی بگیره برنامه هدفمند داره خداحفظش کند
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1