کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان

تداوم برنامه‌های آموزشی محیط‌ زیست کهگیلویه وبویراحمد در فضای مجازی

27 ارديبهشت 1400 ساعت 9:32

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح ساعتی با محیط بانان در مدارس بصورت آنلاین و غیر حضوری در گروهای آموزشی مدارس شهرستان گچساران در حال اجراست.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح ساعتی با محیط بانان در مدارس بصورت آنلاین و غیر حضوری در گروهای آموزشی مدارس شهرستان گچساران در حال اجراست.
به گزارش کبنانیوز، با شیوع ویروس کرونا در کشور ، تعطیلی تجمعات و عدم امکان حضور فیزیکی دانش آموزان  در مدارس ، کارگروه آموزشی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص برگزاری آموزش های محیط زیستی در فضای مجازی داشته و در حال اجراست.
برهمین اساس، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، صبح روز  25 اردیبهشت 1400 از تداوم برنامه های آموزشی محیط زیست استان در فضای مجازی خبر داد و گفت:  با توجه به تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و لزوم عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد استانی کرونا، جهت تداوم یادگیری در زمان حضور دانش آموزان در منزل ،فعالیت‌های کارگروه آموزشی محیط زیست شهرستان گچساران در بستر فضای مجازی برقرار است.
سید اسدالله هاشمی گفت : محیط زیست شهرستان گچساران با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان برنامه های آموزشی خود را در قالب "طرح ساعتی با محیط بانان" بصورت آنلاین  به آجرا درآورده است .
وی با اشاره به اینکه دراین آموزش ها  محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد  گفت: با همکاری مسئولین مدرسه رشد شهرستان گچساران هفته ای یک جلسه مسائل زیست محیطی توسط کارشناسان این اداره در پایه های مختلف این مدرسه ارسال می شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همکاری خوب مسئولین آموزش و پرورش و مدرسه رشد این شهرستان گفت: این طرح  نوپاست ، امیدواریم بتوانیم با همکاری آموزش و پرورش استان  چنین طرحی را در سایر شهرستان ها گسترش داده و عملیاتی نمایم .
 


کد مطلب: 434249

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434249/تداوم-برنامه-های-آموزشی-محیط-زیست-کهگیلویه-وبویراحمد-فضای-مجازی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1