تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۴۳۴۲۲۸
خبرهای پلیس کهگیلویه و بویراحمد:

کشف ۳۷ کیلو تریاک در گچساران / دستگیری سارقان سیم و کابل برق در یاسوج

۰
کشف ۳۷ کیلو تریاک در گچساران / دستگیری سارقان سیم و کابل برق در یاسوج
کبنا ؛دستیگری سارقان ساختمانی کهگیلویه، سیم و کابل برق یاسوج و کشف تریاک در گچساران بخشی از خبرهای پلیس در اوایل این هفته کهگیلویه و بویراحمد بود.
به گزارش کبنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ سارق مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلو درب منازل با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهان دیماز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلو درب منازل در سطح شهرستان کهگیلویه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ نفر سارق مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلو درب منازل را شناسایی و دستگیر کردند.
 این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلو درب منازل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش متعلق به سارقان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 دستگیری سارقان سیم و کابل برق در یاسوج
 فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ علی کرم بازیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.
 بازیان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های اولیه به ۱۴ فقره سرقت در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف و مقادیری سیم و کابل برق از آنان کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
 کشف ۳۷ کیلو تریاک در گچساران
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۳۷ کیلو تریاک از منزل شخصی در این شهرستان خبر داد.
 «سرهنگ سید محمد موسوی» در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مواد مخدر در منزل شخصی در یکی از محلات شهرستان گچساران موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد پس از انجام تحقیقات پلیسی در بازرسی از منزل متهم ۳۷ کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
1