کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد

تا کرونا هست بازرسان بر ادارات نظارت می کنند

26 ارديبهشت 1400 ساعت 12:13

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جلسه استانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا اظهار داشت: تا زمانی که کرونا هست بازرسان بر رعایت پروتکل های بهداشتی در همه دستگاه های اجرایی، ادارات، صنوف و بنگاه های مختلف اقتصادی نظارت می کنند.


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جلسه استانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا اظهار داشت: تا زمانی که کرونا هست بازرسان بر رعایت پروتکل های بهداشتی در همه دستگاه های اجرایی، ادارات، صنوف و بنگاه های مختلف اقتصادی نظارت می کنند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (26 اردیبهشت 1400) وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا  نظارت های گسترده در سطح استان آغاز شد، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری و خسارت جانی به مردم و کارکنان ادارات، با اجرای طرح دورکاری و نظارت بر فعالیت گروه های مختلف در استان بازرسی های میدانی طبق مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا از سر گرفته شد.
صفائی نیا اظهار داشت: در همین راستا با استفاده از ظرفیت حدود ده ها بازرس میدانی در همه شهرهای استان، علاوه بر نظارت عملکردها، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دستگاه ها و ادارات رصد و مورد بازرسی قرار گرفت.
وی افزود: در این بازدیدها سعی شد تا با انجام آموزش های لازم و تشویق و ترغیب به رعایت پروتکل های بهداشتی، میزان ضرر و زیان وارده را کاهش داده و با عزم جدی و پذیرش مسئولیت های اجتماعی، حداکثر همراهی و همکاری نهادها در جهت حفظ سلامتی مردم و کارکنان به عمل آورده شود.
صفائی نیا تصریح کرد: در طی مدت پاندمی کرونا، این حوزه در قالب مصوبات، گزارشات و یا اخطار، دائما واحدهای زیر مجموعه خود را آموزش داده و ضمن اطلاع رسانی، برفعالیت آنها نظارت جدی داشته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این بازدیدها دستگاه علوم پزشکی استان همکاری لازم را داشتند و اما برخی از دستگاه ها با حسایت بالا و به طور میلی متری شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کردند و برخی هم خوب رعایت نمی کردند.
صفائی نیا گفت: نظارت بررعایت پروتکل های بهداشتی در استفاده از ماسک، مواد ضد عفونی کننده، فاصله گذاری اجتماعی، سیستم تهویه مناسب، ترددها، ممانعت از ورود افرادی که شیوه نامه ها را رعایت نمی کنند و دورکاری ها با لحاظ وضعیت رنگ بندی در شهرها و ممنوع بودن اجتماعات به هرشکلی طبق ابلاغیه ستاد ملی و استانی صورت گرفته است.
معاون توسعه مدیریت استانداری به رعایت همیشگی پروتکل های بهداشتی اشاره و نسبت به وضعیت کرونا در استان بر لزوم  تشدید نظارت جدی و سختگیرانه تر به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی کارمندان و مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
صفائی نیا خاطرنشان کرد: متاسفانه در مقطعی که پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نمی شد، شاهد سیر صعودی میزان شیوع، ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از این بیماری بودیم اما در مقطع فعلی به ‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، روند نزولی و کاهش ابتلا به کرونا در استان را شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه بازرسی ها همچنان به قوت خود باقی است تاکید کرد: این شرایط همچنان تداوم دارد و این بازدیدها، نظارت ها و کنترل بیشتر خواهد شد و قطعا درعملکرد ادارات تاثیر گذار خواهد بود و تشویق، ترغیب و تذکر کتبی نیز به همراه خواهد داشت.
معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری اظهار امیدواری کرد: همه کارکنان ادارات، دستگاه های دولتی و بخش خصوصی، مردم  عزیز استان در شهرها، روستاها با حساسیت بیشتر و رعایت مضاعف پروتکل ها بهداشتی، سلامتی و آرامش خاطر بیشتری را برای خود و دیگر شهروندان رقم بزنند.


کد مطلب: 434219

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434219/کرونا-هست-بازرسان-ادارات-نظارت-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1