تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۳۴۱۹۱
سید عزت الله ضرغامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

ضرغامی: من با صدای بلند اعلام می‌کنم که «روحانی نیستم»

۲
۰
ضرغامی: من با صدای بلند اعلام می‌کنم که «روحانی نیستم»
کبنا ؛داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه من با صدای بلند اعلام می‌کنم که «من روحانی نیستم» گفت: روحانی نه توان صحبت با داخلی‌ها را دارد و نه توان مذاکره با دنیا داشت.
 به گزارش کبنا، سید عزت الله ضرغامی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در نشست خبری دستیاران خود را معرفی کرد.
 وی بیان کرد: اشراف و مستکبران با تمام قوه و هیمنه، رخ در رخ محرومان و مستعضفان به تاراج و چپاول بیت المال مشغول هستند و نمرودوار، ستمدیدگان ایران زمین را به بند اسارت و محرومیت می‌کشانند.
 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اصحاب نکبت قدرت و ثروت، مکیدن خون فرودستان را پیشیه بُت پرستانه خود ساخته و در هزارتوی سیاست مستانه و فرعون وار می‌تازند.
 ضرغامی ادامه داد: هنوز خون شهیدان وارسته و پاک باز انقلاب و دفاع مقدس می‌جوشد که یاران و هم نفسان آنان و نیز مردم مظلوم و بی پناه در باتلاق و مرداب تدارک شده مرفهین بی درد برآمده از مناسبات رانتی و اولیگارشی خودکامان و سلطان‌های نوظهور، مردم ایران زمین را گرفتار و زمین‌گیر کرده است.
 وی گفت: باید بساط این برساخته‌های غیرمردمی جماعت‌های هزارفامیل را برهم زد و طرحی نو در تراز خروش عاشورایی خمینی کبیر در انداخت تا با اتصال رود خروشان جوانان هوشمند و تحصیلکرده و خدابنیاد، به دریای زلال انقلاب اسلامی دنیایی از استعداد و توان ملی را برای نوسازی ایرانی سربلند، پیشرفته و مقتدر و بر پایه عدالت اجتماعی فراهم ساخت.
 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید با صلابت و قدرت، زیر میز این وضعیت موهوم و جعلی بازماندگان تقاطع قدرت و ثروت که همه مقدسات را هزینه خود کرده‌اند، زد و انقلاب خمینی بزرگ را از این اشراف جهنمی و تبصره ساز که انگیزه‌ای جز بی رنگ کردن و دور زدن قوانین الهی و انسان ساز قرآن ندارند، رهانید.

 ضرغامی ادامه داد: خودشیفتگان متوهم که خود را قبه نور می پندازند و دیگران را خاکستری می‌نامند، خودشان جز لکه سیاهی بر چهره نورانی ملت، هویت دیگری ندارند. این افراد دیربازی است که از قطار انقلاب فاصله گرفته‌اند و در خیال و رؤیایی کاذب مشغول پیاده کردن دیگران از قطار هستند. کوچک صفتانی که سالهاست بر طبل دفع حداکثری می‌کوبند و انقلاب را صرفاً به انحصار قبیله خود درآورده‌اند.
 وی اظهار داشت: سوداگرانی که هرگز بهره‌ای از اصول و اصلاح نبرده و سالهاست که ملت بی پناه را اسیر جنگ زرگری خود ساخته‌اند. زدن زیر میز به معنای فرصت زندگی است و باید فرصت زندگی را برای کسانی فراهم کرد که با نگاه معصومانه خود انتظار دارند تا پای این زورمداران ریاکار از گلوی آنان برداشته شود تا نفسی تازه کنند. زدن زیر میز به معنای مبارزه است و باید با فقر، فساد، تبعیض، ناکارآمدی، اشرافی گری، انحصار، آقازادگی، تبارسالاری، پنهانکاری، خستگی، بی انگیزگی، تکبر، فخرفروشی، تملق، چاپلوسی، فاصله طبقاتی وانواع این فسادها مبارزه کرد.
 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: انجام این رسالت مهم صرفاً در توان کسانی است که خودشان گرفتار انواع تعارض منافع، بدهکاری‌ها و وابستگی‌های حزبی و قبیله‌ای نباشند.
 ضرغامی اظهار داشت: به فضل خداوند می‌آییم تا با همت و انگیزه و نیت خدایی جوانان گمنام اما کارشناس و خردمند و با عقلانیت ایرانی و اسلامی و تجربه برآمده از دانش جهانی و روزآمد، این وضعیت آشوب را برهم زده و ایران بزرگ را به اعتلا و اوج خود برسانیم.
 وی تصریح کرد: عهد می‌بندیم که تا پای جان برآرمان فرودستان و ستمدیدگان بمانیم و لحظه‌ای از این مسیر عقب نشینی نکنیم.
 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تلاش برای تحقق امنیت غذایی مردم از اولویت‌های اصلی بنده است، گفت: امروز مردم ما گرفتار نیازهای اولیه و معیشتی خود بخصوص خورد و خوراک اولیه هستند و بنده فکر نمی‌کردم سطح مطالبات ملت ایران در حوزه‌های مختلف را اینجا شروع کنم چرا که مردم در تأمین گوشت، مرغ و روغن خود مانده‌اند.
 ضرغامی اظهار داشت: بنابراین در طرح اولیه خود ۱۳ قلم جنس مورد نیاز مردم را در اولویت قرار دادم و فرآیند تولید و تأمین آنها را بررسی کردیم. نیازهای ارزی و پشتوانه‌های داخلی آن را در نظر گرفتیم و مردم ما ان شاءالله با یک کارت اعتباری و بدون اینکه در صف‌های طولانی بیاستند و کرامتشان پایمال شود، در سهمیه مشخصی که دارند، می‌توانند این کالاها را از فروشگاه‌های عمومی تأمین کنند.
وی گفت: یکی از شعارهای اصلی بنده این است که «من روحانی نیستیم» و با صدای بلند این موضوع را دائماً برای مردم یادآوری خواهم کرد.
 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: یکی از کارهای این دولت بی تدبیر آن بود که مهمترین مسائل کشور را تبدیل به دوقطبی سیاسی کرد و هنوز هم از این کار دست برنداشته‌اند و کسانی که باید پاسخگو باشند و درباره رفتار ۸ ساله خود توضیح دهند، در پشت این دو قطبی‌ها سنگر می‌گیرند و از مردم مطالبه می‌کنند.
 ضرغامی با اشاره به دو قطبی مذاکره و ضد مذاکره و همچنین دوقطبی فضای مجازی و فیلترینگ، اظهار داشت: برای اینکه اگر این افراد برای همیشه تکلیف خودشان را بدانند، باید گفت که فرصت تاریخی مذاکره را دولت روحانی از ملت ایران گرفت و روحانی نشان داد که نه توان صحبت با داخلی‌ها را دارد و نه توان لازم برای صحبت و تعامل با دنیا را دارد و در هر دو عرصه شکست خورده است.
 وی تاکید کرد: اگر روحانی توان مذاکره از موضع قدرت را در طول این مدت بکار می‌گرفت، وضعیت مردم الان بهتر بود و ناتوانی دولت در مذاکره با دنیا را باید در کنار کلکسیون ناتوانی‌های دیگر دولت بگذارید.
 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده معتقدم که در مورد تحریم، راه حل اساسی، خنثی سازی تحریم‌ها است و دور زدن تحریم و یا برداشتن تحریم‌ها در عین حال که مهم است، اما راه حل اساسی نیست و خنثی سازی تحریم‌ها باید با قوت ادامه پیدا کند و سفرای ما در دستگاه دیپلماسی باید مروج و مبلغ این سیاست باشند نه اینکه صرفاً برای تشریفات و پروتکل بازی اقدام کنند.
 ضرغامی تصریح کرد: بنده بر عملکرد وزرا نظارت دقیق خواهم کرد و برخی از آقایان از الان به عنوان سفیر در حال انتخاب هستند که باید دست نگه دارند چرا که با سیاست‌هایی که بنده در حوزه بین الملل دارم، اکثر آنها هماهنگی ندارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخ تعامل با دنیا !!!!!!!!عملکرد شما در صدا و سیما قابل تحسین بود!!!!!!
دکترا
Iran, Islamic Republic of
مشخص است مثل روز روشن که شما ضرغامی هستین
همتون سر وته یه کرباسین 🤣🤣🤣
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
کشاکش حقوقی ثبت نام در انتخابات

کشاکش حقوقی ثبت نام در انتخابات

نانچه به دنبال تحقق این مشارکت حداکثری هستیم قطعا باید رویه‌ها ی فعلی تغییر یافته و دوباره ...
1