تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۳۴۱۰۱
به زودی؛

راه اندازی دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان امام خمینی (ره) کهگیلویه

۰
راه اندازی دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان امام خمینی (ره) کهگیلویه
کبنا ؛سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به زودی شاهد راه اندازی یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس برای بیمارستان امام خمینی(ره)کهگیلویه خواهیم بود.
به گزارش کبنا نیوز، روز چهارشنبه (22 اردیبهشت 1400) علیرضا ملک پور در بازدید از بیمارستان امام خمینی( ره ) کهگیلویه گفت: با پیگیری های این معاونت و رایزنی با معاونت درمان وزارت بهداشت آموزش پزشکی، یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، علاوه بر سی تی اسکن قبلی، خریداری و در این مرکز درمانی راه اندازی خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به جمعیت تحت پوشش این مرکز درمانی افزود: امیدواریم این دستگاه بتواند پاسخگوی نیازهای تشخیصی بیمارانی که در بیمارستان بستری میشوند به خوبی تامین کند.
وی در ادامه به همراه مسئول اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه، مسئولین بیمارستان و کارشناسوان فنی از مکان پیش بینی شده جهت جانمایی دستگاه بازدید و دستورات لازم را صادر کردند.
ملک پور در ادامه اظهار داشت: پیرو سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و موافقت ایشان با افزایش تخت هایICU باتوجه به نیاز این مرکز درمانی، جهت ارئه خدمات بهتر و بیشتر به بیماران به زودی شاهد افتتاح بخش جدید ICU در این بیمارستان خواهیم بود.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه در پایان بازدید اذعان نمود: ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی مدیریت شبکه، بیمارستان و کادر درمان در مبارزه با بیماری کووید19، امیدواریم با تجهیز بیمارستان و رفع کمبودهای موجود شاهد خدمات درمانی باکیفیت به مراجعین این مرکز درمانی باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
کشاکش حقوقی ثبت نام در انتخابات

کشاکش حقوقی ثبت نام در انتخابات

نانچه به دنبال تحقق این مشارکت حداکثری هستیم قطعا باید رویه‌ها ی فعلی تغییر یافته و دوباره ...
نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

. با توجه به نکات عرض‌شده، می‌توان انتخابات پیش‌رو را که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب ...
1