کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه

دستگیری سارق مسلح احشام در کهگیلویه

22 ارديبهشت 1400 ساعت 15:26

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سارق مسلح با کشف ۱۵ راس احشام مسروقه در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سارق مسلح با کشف ۱۵ راس احشام مسروقه در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از کهگیلویه، امروز چهارشنبه (22 اردیبهشت 1400) سرهنگ" جهان دیماز "در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای شهر دهدشت بلافاصله موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود:مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با سر اکیپی جانشین انتظامی شهرستان و با همکاری یگان‌های انتظامی پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده به مسیرهای احتمالی فرار سارق یا سارقان اعزام شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: تقریباً یک ساعت پس از وقوع سرقت، سارق که به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال انتقال احشام سرقتی بود توسط ماموران شناسایی و بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شد که پس از طی مسافتی در ‌‌نهایت خودرو متوقف و متهم نیز دستگیر شد.
وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم و منزل یکی از مالخرها، ۱۰ راس گوسفند و ۵ رأس بز سرقتی کشف و ضبط کردند.
دیماز با اشاره به اینکه دو نفر مالخر در این رابطه دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: اقدامات اطلاعاتی به منظور شناسایی و دستگیری سایر افراد احتمالی مرتبط با این سارق مسلح در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار دارد.


کد مطلب: 434100

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434100/دستگیری-سارق-مسلح-احشام-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1