کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئینی:

نمایشگاه تجسمی «کلک شیدایی» در یاسوج افتتاح شد ( + تصاویر )

21 ارديبهشت 1400 ساعت 19:34

نمایشگاه تجسمی آثار هنرمندان در ماه مبارک رمضان ( کتابت قرآن مجید ، لیالی قدر و روز قدس) در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.


نمایشگاه تجسمی آثار هنرمندان در ماه مبارک رمضان (کتابت قرآن مجید، لیالی قدر و روز قدس) در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
 به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (21 اردیبهشت 1400) محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح این نمایشگاه  با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در استان، گفت: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در سراسر استان در ماه مبارک رمضان توسط این اداره کل پیش بینی شده که با توجه به شرایط کرونا این فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی و و به صورت محدود برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری همایش خوشنویسی «کلک شیدایی» توسط اداره کل با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان اشاره کرد و ادامه داد: این همایش با موضوعات لیالی قدر، روز جهانی قدس، ماه مبارک رمضان و جزء سی‌ام قرآن مجید در استان برگزار شد و امروز آثار تولید شده این همایش از سراسر استان در قالب نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته می‌شود.
وی در ادامه به تعدادی از برنامه‌های شاخص این اداره کل در مرکز استان و شهرستان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: مسابقه ماه مبارک رمضان به روایت تصویر، مسابقه دل نوشته ماه بندگی، نقاشی کودکان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام، مسابقه قرآن کریم به صورت عمومی و مسابقه رادیویی ۳۰ شب، ۳۰ جایزه در مرکز استان، جشنواره عکس میوه‌های معنویت، آئین خوشنویسی و مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع‌های امام علی (ع)، ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت برگزار شده و یا در حال برگزاری هستند.
پیرسبزی تولید کلیپ قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان، تجلیل از فعالان قرآنی، کارگاه خوشنویسی با موضوع شهادت امام علی (ع)، ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران را از دیگر برنامه‌های این ماه دانست و ابراز داشت: تولید کلیپ تفسیر قرآن کریم، مسابقه خوشنویسی و کتابت قرآن و شعر با موضوع شهادت امام علی (ع) از برنامه‌های اجرایی توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در شهرستان بهمئی اشاره و اظهار کرد: برگزاری مسابقه خوشنویسی، شب شعر محراب، تفسیر سوره مبارک قدر، برنامه اکرام ایتام و تجلیل از قاریان جزء سی‌ام قرآن کریم از جمله این شهرستان است
وی خاطرنشان کرد: ساخت و انتشار ۱۰ کلیپ از تفسیر سوره مبارکه یاسین، کتابت بخشی از قرآن کریم، مسابقه خوشنویسی با موضوع شب‌های قدر و مسابقه نقاشی با موضوع ماه مبارک رمضان و شهادت امام علی (ع) ویژه کودکان و نوجوانان به میزبانی شهرستان چرام برگزار شدند.
پیرسبزی گفت: جشنواره قرآنی (مسابقات قرآن، ترتیل و تفسیر) زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال، جشنواره حکمت‌های نهج البلاغه به صورت عمومی و مسابقه خوشنویسی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده برگزار شد.
 







کد مطلب: 434054

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434054/نمایشگاه-تجسمی-کلک-شیدایی-یاسوج-افتتاح-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1