کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبناگزارش می دهد

تأیید صلاحیت داود پولادی پور برای شرکت در انتخابات شورای شهردوگنبدان1400

21 ارديبهشت 1400 ساعت 19:49

جوانی فعال و پر انرژی بوده و در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی همیشه زبانزد عام و خاص بوده است، وی تحلیل گر صاحب نام در حوزه مدیریت شهری می باشد و اکنون به درخواست و اصرار بزرگان ایل بزرگ قشقایی، شهروندان گچسارانی و جوانان نخبه و فعال شهر دوگنبدان با اندوخته‌ای گرانبها و سرشار از دانش و تجربه قدم در مسیر انتخابات شورای شهر گذاشته و تصمیم گرفته است چنانکه با آرای مردم شریف شهر دوگنبدان در این دوره از انتخابات پیروز شود، توان علمی و تجربیات و اندوخته‌های خود را در راستای توسعه و پیشرفت شهرنشینی و نیز گچسارانی آباد و پیشرفته بکار بگیرد


داود پولادی پور جوان نام آشنای ایل بزرگ قشقایی و یکی از چهره های محبوب شهر گچساران ازکاندیداهای شورای شهر دوگنبدان ۱۴۰۰رسما تایید صلاحیت شد تا فعالیت های وی وارد فضای تازه ای شود.
امروز 21 اردیبهشت‌ماه 1400 برگه تایید صلاحیت  داود پولادی پور کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر دوگنبدان از سوی فرمانداری‌ به وی ابلاغ شد.

داود پولادی پور یکی از جوانان خوش نام و محبوب و محجوب ایل بزرگ قشقایی و شهر دوگنبدان می باشد.
شجاعت و روحیه مطالبگری و تحلیل گر مسایل سیاسی ، اجتماعی و قلم انتقادی داود پولادی پور را به یک چهره کاریزما در شهر گچساران تبدیل کرده است.
 بر این اساس، مهندس داود پولادی پور دانش‌آموخته مهندسی صنایع و دانشجوی فوق لیسانس مدیریت، فعال اقتصادی، سیاسی، اجتماعی شهردوگنبدان برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان رسمأ تایید صلاحیت شد.
این خبر موجب شد تا فعالیت های مهندس پولادی پور در چارچوب قانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی وارد فضای تازه ای شود .
 مهندس داود پولادی پور جوانی اکتیو، تحصیلکرده و دانشگاهی هم اکنون در حوزه بازار فعال بوده و مشاور فرماندارگچساران، مشاور باشگاه ورزشی، فرهنگی قشقایی شیراز و نگارش صدها مقاله سیاسی و اجتماعی از سوابق درخشان وی می باشد.
مهندس داود پولادی پور جوانی  فعال و پر انرژی بوده و در حوزه‌های  اجتماعی، سیاسی و اقتصادی همیشه زبانزد عام و خاص بوده است، وی تحلیل گر صاحب نام در حوزه مدیریت شهری می باشد و اکنون به درخواست و اصرار بزرگان ایل بزرگ قشقایی، شهروندان گچسارانی و جوانان نخبه و فعال شهر دوگنبدان با اندوخته‌ای گرانبها و سرشار از دانش و تجربه قدم در مسیر انتخابات شورای شهر گذاشته و تصمیم گرفته است چنانکه با آرای مردم شریف شهر دوگنبدان در این دوره از انتخابات پیروز شود، توان علمی و تجربیات و اندوخته‌های خود را در راستای توسعه و پیشرفت شهرنشینی و نیز گچسارانی آباد و پیشرفته بکار بگیرد.
 تایید صلاحیت مهندس مهندس داود فولادی را در ششمین دوره از انتخابات شورای شهر دوگنبدان به فال نیک گرفته و امیدواریم با حمایت ایل بزرگ قشقایی،شهروندان گچسارانی از اقوام و ایلات مختلف نخبگان اجتماعی و سیاسی، کسب و بازار، کارگران، فرهنگیان و جوانان و با کسب آرای بالا و حضور در صحن شورای شهر شاهد تغییرات زیادی در گچساران امروز باشیم و گچساران فردایمان شهری زیبا و مکانی برای یک زندگی نوین و شیرین باشد.

گفتنی است: خیلی ها بر این باورند که با توجه به اینکه داود پولادی پور از حمایت جمع کثیری از بزرگان، ریش سفیدان و جوانان ایل قشقایی و جمع کثیری از شهروندان گچسارانی برخودار می باشد یکی از گزینه های پیروز ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان می باشد.
 


کد مطلب: 434053

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434053/تأیید-صلاحیت-داود-پولادی-پور-شرکت-انتخابات-شورای-شهردوگنبدان1400

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1