کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست کارگروه فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

۸۰ رسانه در کهگیلویه و بویراحمد غیرمجاز هستند / شناسایی 10 سایت متخلف

21 ارديبهشت 1400 ساعت 19:04

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه در استان، تعداد ۱۳۴ رسانه در فضای مجازی فعالیت می نمایند، اعلام کرد: فعالیت ۸۰ مورد از آنها غیرمجاز است.


نشست کارگروه فضای مجازی در دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، حمید نادریان معاون فضای مجازی و رسانه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از سایت‌ها و فعالین فضای مجازی در برخی پیج های خود، اقدام به توهین نسبت به اشخاص می‌نمایند و بصورت گسترده در فضای مجازی آن را منتشر نموده که با تشکیل پرونده موضوع تعقیب قضایی و برخورد مطابق با قانون اعمال خواهد شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه در استان، تعداد ۱۳۴ رسانه در فضای مجازی فعالیت می‌نمایند اعلام کرد: فعالیت ۸۰ مورد از آنها غیرمجاز است. 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ پایگاه و سایت خبری و اطلاع رسانی متخلف در این استان شناسایی شده است.
نادریان به انتخابات پیش روی خرداد ماه امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: علیرغم آنچه در اکثر نقاط کشور صرفاً انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزار می‌گردد، اما در استان کهگیلویه و بویراحمد، با تلاقی سه انتخابات در سه عرصه ملی و استانی و شهرستان مواجه هستیم. در برخی از نقاط کشور با توجه به اینکه انتخابات تعیین نمایندگی مجلس شورای اسلامی به انتخابات میان دوره‌ای موکول شده است و در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، انتخابات میان‌دوره‌ای برگزار می‌گردد.
وی افزود: با توجه به ویژگی این انتخابات در حوزه انتخابی گچساران و باشت، نیازمند آن هستیم که با رصد فعالیت‌ها و با همکاری مردم فهیم و همواره در صحنه این استان، که همواره با تعصب خاص خود به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همیشه طلایی‌ترین صحنه‌ها را خلق نموده‌اند، امیدواریم که در انتخابات پیش روی نیز، پرشور و با نشاط و به دور از هیاهو و جنجال نامتعارف به ویژه در فضای مجازی، برگ زرین دیگری بر این کتاب افتخارات اضافه نماییم.
جانشین پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: چند روز گذشته ۴۰ فعال مجازی متخلف در این استان تذکر دریافت کردند. 




کد مطلب: 434051

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434051/۸۰-رسانه-کهگیلویه-بویراحمد-غیرمجاز-هستند-شناسایی-10-متخلف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1