تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۳۳۹۸۶
معاون سیاسی امنیتی استانداری ککگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌های دولتی ممنوعیت دخالت و اقدام له یا علیه کاندیداها دارند

۰
دستگاه‌های دولتی ممنوعیت دخالت و اقدام له یا علیه کاندیداها دارند
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های دولتی ممنوعیت دخالت و اقدام له یا علیه کاندیداها دارند.
به گزارش کبنا از یاسوج، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه (20 اردیبهشت 1400) در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان و با حضور نماینده ولی فقیه برگزار شد، به برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: شاه بیت وزارت کشور انتخابات است و آخرین مأموریت دولت تدبیر و امید در راستای انتخابات، چهار انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه امسال است. کار بسیار سنگینی است و برای برگزاری یک انتخابات به تنهایی باید کل امکانات کشور بسیج شوند.
جمالی اظهار کرد: استان ما سه انتخابات را برگزار می‌کند، یک انتخابات ریاست جمهوری که محور است و انتخابات شورای شهر و انتخابات میان‌دوره‌ای که در گچساران و باشت برگزار می‌شود.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به دلیل بافت قبیله‌ای و طایفه‌ای یک سیستم خاصی در استان وجود دارد. انتخابات شورا ظرافت و زیبایی خاص خود را دارد و مدیران باید این ظرافت را درک کنند.
جمالی اظهار کرد: 4 رکن اصلی در انتخابات وجود دارد. اول؛ امنیت، دوم؛ سلامت، سوم؛ رقابت و چهارم؛ مشارکت است. مشارکت یکی از ارکان اصلی انتخابات است
وی افزود: تأمین امنیت انتخابات با دستگاه‌های اجرایی است و وظیفه وزارت کشور است. تأمین سلامت هم بین شورای نگهبان و وزارت کشور مشترک است.
جمالی بیان کرد: بحث رقابت هم در حیطه اختیارات شورای نگهبان است و مشارکت یک بحث کلان برای عموم مردم است.
جمالی با بیان اینکه رهبری تاکید شدیدی بر مشارکت حداکثری دارند گفت: این مشارکت هم سرمایه نظام است و هم مشت محکمی بر دهان معاندین و استکبار جهانی است.
جمالی افزود: انتخابات سال ۹۸ با توجه به مدیریت استاندار و مدیران حاکمیتی (شورای تأمین، شورای نظارت بر انتخابات، نماینده‌ی محترم ولی فقیه و ...) انتخابات خوبی بود. همه گواهی می‌دهند که انتخابات مجلس ۹۸ بهترین انتخابات پس از انقلاب در این استان بود و این به جز با همکاری دستگاه‌ها و مردم میسر نبود.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دستگاه‌ها باید طبق قانون با ستاد انتخابات همراهی و همکاری داشته باشند. امکانات تمام و کمال باید در اختیار ستاد انتخابات باشد.
وی گفت: دستگاه‌های دولتی ممنوعیت دخالت و اقدامات در له و علیه کاندیداها دارند و باید به پرسنل و زیرمجموعه‌های خود دستورات لازم را دهند.
جمالی گفت: تبلیغات همه و همه باید در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات باشد. وی گفت: در انتخابات سال ۹۸ مدیران نمره‌ی خوبی گرفتند و گزارش‌های کمی از دخالت مدیران داشتیم، ما طبق قانون به این مسئله ورود می‌کنیم و دینمان را به دنیایمان نمی‌فروشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

. با توجه به نکات عرض‌شده، می‌توان انتخابات پیش‌رو را که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب ...
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
1