کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خصوص نتایج تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی مطرح شد

تاجگردون: امروز اعتراض خود را تقدیم خواهم کرد / شورای نگهبان در یک موضوع خاص به نتیجه نرسیده‌اند

19 ارديبهشت 1400 ساعت 11:33

ساسان تاجگردون کاندیدای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت در خصوص نتایج تاییدصلاحیت کاندیداها و عدم احراز صلاحیت خود اظهار کرد: عدم احراز صلاحیت اینجانب اعلام شده است که ضمن پایبندی به قانون مستندات لازم را برای اثبات احراز و تأیید صلاحیت به شورای محترم نگهبان ارائه خواهم کرد.


نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: اعتراض خود را به همراه مستندات امروز به شورای نگهبان تقدیم می‌کنم. عدم احراز بنده به این معنا است که با توجه به مستندات موجود، اعضای محترم شورای نگهبان در یک موضوع خاص به نتیجه نرسیده‌اند.
ساسان تاجگردون کاندیدای انتخابات میان دوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت  در گفت‌وگو با کبنانیوز، در خصوص نتایج تایید صلاحیت کاندیداها و عدم احراز صلاحیت خود، اظهار داشت: عدم احراز صلاحیت اینجانب اعلام شده است که ضمن پایبندی به قانون مستندات لازم را برای اثبات احراز و تأیید صلاحیت به شورای محترم نگهبان ارائه خواهم کرد.
تاجگردون ضمن تاکید بر حفظ قانون، افزود: عدم احراز اینجانب به علت نبود مستندات کافی برای تصمیم گیری مسئولان مربوطه در این مرحله بوده که ان شاء الله این مستندات را ارائه خواهم کرد.
تاجگردون با بیان اینکه تمام مدارک ثبت نام بنده به درستی و طبق قانون انجام گرفته و در این خصوص هیچ مشکلی نیست، گفت: عدم احراز در یکی از موضوعاتی که مورد نظر شورای نگهبان باشد، نهایی نشده است که باید مستندات لازم برای احراز صلاحیت به آنها بدهم.
وی افزود: عدم احراز بنده به این معنا است که با توجه به مستندات موجود، اعضای محترم شورای نگهبان در یک موضوع خاص به نتیجه نرسیده‌اند.
تاجگردون در ادامه گفت: بنده امروز اعتراض خود را تقدیم خواهم کرد و مستندات لازم را ارائه خواهم داد و در هر حالی به قانون تمکین خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: قاعده مبنی بر رد صلاحیت بنده نبوده است، بلکه عدم احراز صلاحیت بوده به این معنا که در مورد نکاتی که اعضای شورای نگهبان آن را بررسی کرده‌اند به نتیجه نرسیده‌اند.
به گزارش کبنا، نتایج تاییدصلاحیت کاندیداهای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت امروز اعلام شد که طی آن، از 21 داوطلب ثبت نامی برای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت 4 نفر تأیید صلاحیت شده‌اند. «ریحان محمد پور»، «علیمراد جعفری»، «سید حبیب الله حسینی» و «محمد مهدی فروغی نیا» 4 نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت هستند که صلاحیت‌شان برای حضور در این رقابت تأیید شد.
نامزدهای انتخاباتی مذکور فرصت اعتراض و بررسی دوباره مستندات را خواهند داشت.


کد مطلب: 433932

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433932/تاجگردون-امروز-اعتراض-خود-تقدیم-خواهم-شورای-نگهبان-یک-موضوع-خاص-نتیجه-نرسیده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1