کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد:

اصلاح‌طلبان در گچساران از کدام کاندیدا حمایت می‌کند

18 ارديبهشت 1400 ساعت 1:32

رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از بررسی گروه‌ها و اعلام نتیجه بررسی‌ها به جبهه اصلاحات، در خصوص انتخابات شوراهای شهر استان کهگیلویه و بویراحمد و میان دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران تصمیم‌گیری می‌شود که لیست بدهیم یا نه.


رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصل برای جبهه اصلاحات در سطح کشور و استان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ است.
به گزارش کبنا، «علی خواجوی» افزود: جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد متناسب با آیین نامه جبهه اصلاحات کشور با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ تشکیل شده است، کمیته‌های مختلف این جبهه تشکیل و شروع به فعالیت کرده‌اند.
وی اظهار کرد: در حوزه‌های انتخابیه‌های استان کمیته‌ها و گروه‌هایی جهت بررسی داوطلبان شوراهای شهر مشخص شد و برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی گچساران و باشت نیز کمیته تشکیل شد.
رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از بررسی گروه‌ها و اعلام نتیجه بررسی‌ها به جبهه اصلاحات، در خصوص انتخابات شوراهای شهر استان کهگیلویه و بویراحمد و میان دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران تصمیم‌گیری می‌شود که لیست بدهیم یا نه.
خواجوی تصریح کرد: اساساً جبهه اصلاحات با هدف شرکت در انتخابات در کشور تشکیل شده است، مشروط به اینکه قاعده انتخابات در سال ۱۴۰۰ رعایت شود و انتخابات رقابتی، آزاد و با حضور سلایق مختلف باشد.
وی ابراز عقیده کرد: با این شرایطی که شورای نگهبان حضور صلاحیت افراد مختلف را بدون اینکه مجلس مصوبه‌ای داشته باشد محدود می‌کند باعث دلسردی‌ها می‌شود.
رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اصل برای جبهه اصلاحات در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد این است که در انتخابات شرکت داشته باشد اما باید داوطلبانی که می‌توانند سلایق و اندیشه‌های مختلف جامعه را نمایندگی کنند در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.
خواجوی ادامه داد: در صورتی که داوطلبان مورد وثوق اصلاح‌طلبان امکان حضور در انتخابات را پیدا نکنند امکان انتخابات سرد و با استقبال کم مردم وجود دارد.
رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۱۴ گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ چهره‌های خوبی هستند آقای تاج‌زاده را در صدر این ۱۴ نفر می‌دانم و نشان داد که مطالبات مردم را مطرح می‌کند.
خواجوی گفت: اصلاح طلبان رسماً گزینه‌های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص کردند اما بقیه جریانات سیاسی شاید خیال‌شان راحت است که تاکنون گزینه‌های خود را مشخص نکرده‌اند.
وی افزود: کروناویروس تاثیراتی بر انتخابات ۱۴۰۰ دارد اما بیشترین تأثیر را حضور داوطلبان از طیف‌های مختلف که بتوانند اقشار جامعه را نمایندگی کنند و مناظرات داوطلبان دارد.
به گزارش کبنا به نقل از ایسنا، رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مستلزم حضور داوطلبان از سلایق و طیف‌های مختلف است.
خواجوی بیان کرد: در دوره‌های قبلی انتخابات با نظارت استصوابی شورای نگهبان روبرو بوده‌ایم اما در این دوره قبل از اجرای نظارت استصوابی خود، یک نظارت استصوابی دیگر اعمال کرده است.

 


کد مطلب: 433891

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433891/اصلاح-طلبان-گچساران-کدام-کاندیدا-حمایت-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1