کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بر اثر ابتلا به کرونا؛

جانشین اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان فارس به شهادت رسید

15 ارديبهشت 1400 ساعت 9:38

سرهنگ جمشید مژدهی‌اصل جانشین اداره پلیس مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان فارس که در خط مقدم حفاظت از جان و مال مردم ایثارگری و جانفشانی می‌کرد، بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.


سرهنگ جمشید مژدهی‌اصل جانشین اداره مبارزه با سرقت که در خط مقدم حفاظت از جان و مال مردم ایثارگری و جانفشانی می‌کرد، بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.
به گزارش کبنا، روز گذشته سرهنگ جمشید مژدهی‌اصل جانشین اداره پلیس مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان فارس که بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان شیراز بستری شده بود، به شهادت رسید. سرهنگ مژدهی‌اصل در خط مقدم حفاظت از جان و مال مردم حضور موثری داشت.
در ادامه جان باختن بسیاری از هموطنان، متاسفانه سرهنگ جمشید مژدهی از افسران اداره آگاهی استان فارس که درحین خدمت به کرونا مبتلا شده بودپس از چند روز جدال با بیماری کرونا وعلی رغم تلاش کادر پزشکی و درمانی شیراز  نام وی به شهیدان راه خدمت  اضافه و برای همیشه از این جهان فانی چشم فروبست.
سرهنگ مژدهی‌اصل از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد است که سال‌ها در استان‌های هرمزگان و فارس خدمت کرده و پیکر مطهر او امروز (چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1400 - ساعت 15 عصر) در زادگاهش روستای کریک به خاک سپرده می‌شود.


کبنانیوز، شهادت سرهنگ جمشید مژدهی‌اصل جانشین اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان فارس را به خانواده معزز وی تهنیت و تسلیت می‌گوید.


کد مطلب: 433807

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433807/جانشین-اداره-مبارزه-سرقت-پلیس-آگاهی-استان-فارس-شهادت-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1