تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۴۳۳۷۸۷
فعال سیاسی اصلاح طلب؛

اگر آیت الله رئیسی وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود اصلاح‌طلبان هیچ شانسی ندارند

۵
۰
اگر آیت الله رئیسی وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود اصلاح‌طلبان هیچ شانسی ندارند
کبنا ؛محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم، درباره فهرست ۱۴ نفره منتشر شده گزینه‌های اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: کار اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات بسیار سخت است و برخی از این اسامی درون فهرست هم احتمالا تایید صلاحیت نخواهند شد.
به گزارش کبنا، او ادامه داد: برای مثال با این حواشی جدید پیش آمده به احتمال زیاد حضورشان در انتخابات منتفی است و دیگران هم برخی‌هایشان هرگز امکان تایید صلاحیتشان نیست و افرادی هم که امکان تایید صلاحیت دارند نظیر آقای جهانگیری، شریعتمداری و عارف باید دید که سبد رایی خواهند داشت یا نه. البته این موضوع به وضعیت اردوگاه اصولگرایان هم بستگی دارد. معتقدم که اگر آیت الله رئیسی وارد انتخابات شود هیچ کدام از این افراد شانس رای ندارند، اما اگر حضور نیابد افرادی نظیر شریعتمداری به سبب پایگاه رایی که در جامعه کارگری دارند شاید قدرت هم آوردی مردم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:
۱۴ گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شد

وکیلی درباره نامزد نهایی و دقیقه نودی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در حال حاضر نمی‌توان پیش بینی کرد، ولی همیشه بحث‌هایی بوده که ممکن است که یک گزینه ائتلافی روی کار بیاید، اما اگر آیت الله رئیسی وارد انتخابات شود هرگز امثال علی لاریجانی وارد انتخابات نخواهند شد.
نماینده اصلاح طلب مجلس دهم درباره ورود مصطفی تاج زاده به عرصه انتخابات ریاست جمهوری هم بیان کرد: من قبلا هم گفتم که اعلام ورود تاج زاده بیش از اینکه آورده‌ای برای اصلاح طلبان داشته باشد برای خودش داشته، او می‌خواهد با این اعلام نامزدی یک مرز بندی با جریان برانداز داشته باشد؛ زیرا با مواضع اخیر او این شائبه وجود داشت که او در زمره براندازان قرار دارد، ولی وقتی اعلام نامزدی می‌کند یعنی قانون اساسی را قبول داشته و با براندازان زاویه دارد؛ او می‌داند که ممکن است رد صلاحیت شود، اما ممکن است در ایجاد مشارکت نقش داشته باشد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما

لاله
Iran, Islamic Republic of
مگه آدم دیوانه باشد به جهانگیری وامثالهم رای بدهد
مرادی
Iran, Islamic Republic of
اصلاحاتی ها گند زدن برجام برجام برجام شب روروز حالم بهم میخوره ازشون
زیر ذربین. دست انتقام خدا.
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی سخنگویی ستاد اصولگرایان شد جهت اطلاع دوستان اصلاح طلب خدای ما این هشت سال دنبال چه کسانی بودیم.خدا پدر و مادر هدایت خواه را بیامرزد که هم دارای تفکر و بینش است و هم راد مردیست که دنبال منافع مادی نیست.البته وکیلی حق دارد خود را در دامن اصولگرایان بیندازد چون این همه سرمایه و موقعیت را که برای خود وبستگانش جمع کرده شاید از دست بدهد. در آینده اصلاح طلبان شهرستان هدایت خواه را بر وکیلی و دوستانش ترجیح خواهند داد.
Iran, Islamic Republic of
بهتر که اصلاح طالبان نباشندتا افرادی مثل تو وامثال تونتوانندپست بگیرند.تو نماینده تهران بودی وهیچ کاری برای کسی نکردی
Iran, Islamic Republic of
رقابت میان لاریجانی و قالیباف خواهد بود و اگر جناح قالیباف انتخابات رو به تشنج بکسونند که اصلاح طلبا لج کنن و به صحنه بیان لاریجانی با ۵۱۰۵ درصد ارا ریاست جمهوری ایندست چون در میان اصول گراها هم رای داره اگر ارامش بر انتخابات حکمفرما باشه و اصلاح طلبا نیان پای صندوق قالیباف با کسب ۵۳.۵ درصد اراپیروز انتخابات خواهد شد
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1