کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور بیانیه ای مطرح شد

کناره گیری ۳ کاندیدای شورای شهر دهدشت به نفع «اکبر صلاحی»

14 ارديبهشت 1400 ساعت 15:46

بر آن شدیم خرد جمعی را بر منافع شخصی ترجیح داده و تعدد را به حداقل برسانیم که خروجی آن برادرمان آقای " اکبر صلاحی " بوده و بقیه از این مهم انصراف دادند ، هر چند که دغدغه ی فکریمان را کاهش دادیم اما مسولیت اجتماعی را به برادران و خواهران واگذار کردیم.


سه نفر از کاندیداهای  شورای شهر دهدشت پس از چند نشست هم اندیشی به نفع «اکبر صلاحی» کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دهدشت کناره گیری کردند.
به گزارش کبنا از دهدشت، متن بیانیه این نامزدهای انتخاباتی به شرح زیر است؛
سپاس و ستایش مختص خداوندی است که بنای خلقت را آفریده و از میان مخلوقات به خلقت انسان آفرین گفت.
به او قدرت تعقل، اختیار، تمیز و تصمیم گیری توأم با آگاهی و معرفت  داده و در این میان اختیار موهبتی عظیم که سعادت و شقاوت انسان را رقم می‌زند و در پی آن مسولیت پذیری در برابر هر عملی برای پاسخگو بودن در برابر عواقب تصمیمات خود و موفقیت در امور. بندگان را به شور دعوت نموده، اهمیت موضوع مشارکت اجتماعی و احساس مسولیت ما را بر آن داشته تا ورود خود را به فضای اجتماعی مسجل نماییم اما برای متعادل نگهداشتن در این کارزار،بر آن شدیم  خرد جمعی را بر منافع شخصی ترجیح داده و تعدد را به حداقل برسانیم که خروجی آن برادرمان آقای "اکبر صلاحی" بوده و بقیه از این مهم  انصراف دادند، هر چند که دغدغه‌ی فکریمان را کاهش دادیم اما مسولیت اجتماعی را به برادران و خواهران واگذار کردیم.
 از شهروندان دلسوز و مسول،انتظار داریم که در جهت منافع عمومی، حقوق شهروندی و مساعدت همه جانبه با همدلی، اتحاد و یکپارچگی، برادرمان را در این کارزار انتخاباتی همراهی و همکاری نماییم.
باشد که استعانت خدای متعال همراه و همگام گام‌های پر صلابت و استوار شما باشد. انشاالله.
برادران (حاج حاتم آرش، علی فروزی و طاها تاران)


کد مطلب: 433778

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433778/کناره-گیری-۳-کاندیدای-شورای-شهر-دهدشت-نفع-اکبر-صلاحی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1