کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل آموزش و پرورش دیدار کرد

کهگیلویه و بویراحمد در پوشش تحصیلی از میانگین کشوری بالاتر است

14 ارديبهشت 1400 ساعت 14:54

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش معلمان عزیز جامعه ما در رشد و شکوفایی استعدادها و ذهن‌های درخشان جوانان بسیار تاثیرگذار و مؤثر است. شغل معلمی بسیار شریف، ارزشمند و در راستای تعلیم و تربیت و تعالی آحاد مختلف جامعه است و معلمان در تمام مراحل زندگی افراد حضور مستمر و تاثیرگذاری دارند.


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش معلمان عزیز جامعه ما در رشد و شکوفایی استعدادها و ذهن‌های درخشان جوانان بسیار تاثیرگذار و مؤثر است. شغل معلمی بسیار شریف، ارزشمند و در راستای تعلیم و تربیت و تعالی آحاد مختلف جامعه است و معلمان در تمام مراحل زندگی افراد حضور مستمر و تاثیرگذاری دارند.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم با مدیرکل آموزش و پرورش دیدار و ضمن گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: نقش معلمان عزیز جامعه ما در رشد و شکوفایی استعدادها و ذهن‌های درخشان جوانان بسیار تاثیرگذار و مؤثر است.
 وی افزود: شاید مهمترین نهاد تأثیر گذار بر شخصیت و آینده افراد جامعه بعد از خانواده نهاد آموزش و پرورش باشد و حتی شاید تأثیر نهاد آموزش و پرورش خیلی از جاها از خانواده هم پر رنگ‌تر و اثر بخش تر باشد، لذا برای مجموعه آموزش و پرورش توفیق است که آنها هم می‌توانند منشاء خیلی از آثار و برکات برای مملکت باشد.
مصطفایی با اشاره به این سخن نبی مکرم اسلام (ص) که فرمود: معلمی شغل انبیا است، بیان داشت: شغل معلمی بسیار شریف، ارزشمند و در راستای تعلیم و تربیت و تعالی آحاد مختلف جامعه است و در واقع فقط این هفته و روز مخصوص معلمان نیست، بلکه همه هفته‌ها و روزها متعلق به معلمان است چرا که معلمان در تمام مراحل زندگی افراد حضور مستمر و تاثیرگذاری دارند.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: این ایام یادآور شهادت دکتر مطهری (ره) است که در سال ۵۸ به صورت ناجوانمردانه به ترور رسید و به حق باید از ایشان به عنوان اسوه و الگو برای جامعه معلمان و اساتید یاد کنیم.
مصطفایی با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش کنیم که در ابعاد مختلف جامعه‌شان و منزلت جامعه فرهنگیان در عالی‌ترین شکل خود حفظ شود، خاطرنشان کرد: جایگاه معلمان جایگاه ارزشمندی است و تمامی افراد جامعه  منزلت و جایگاه آنها را می‌دانند و ضمن آرزوی سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون برای معلمان، امیدواریم که انشالله خداوند کمک کند که این قشر زحمت کش بتوانند بیش از گذشته در راستای اعتلا فرهنگ و آموزش دانش‌آموزان این مملکت اثر گذار باشند و جوانان خوبی تحویل این مملکت بدهند.
هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی شبانه روز برای استقرار امنیت و آرامش در سطح جامعه زحمت می‌کشد و الحمد الله با مدیریت خوب و راهبردی فرمانده انتظامی استان و تلاش‌ها و زحمت‌های مجموعه نیروی انتظامی، استان ما در زمره استان‌های خوب کشور در زمینه امنیت و آرامش است.
وی با اشاره به اینکه بحث امنیت یک موضوع حاکمیتی است و حاکمیت مسئولیت دارد که امنیت را در جامعه استقرار دهد، گفت: آموزش و پرورش هم یک موضوع حاکمیتی است و امروز هیچ دانش آموز واجب التعلیم و لازم التعلیمی نباید از آموزش جا بماند.
زارع پور در ادامه بیان داشت: خوشبختانه با تلاش‌های مجدانه جامعه فرهنگی استان، علیرغم کمبود زیرساخت‌ها، استان ما در زمینه پوشش تحصیلی و عدالت آموزشی، که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان آموزش و پرورش است، الحمد الله از میانگین کشوری بالاتر است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به اینکه ما افتخارمان بر این است که نبی مکرم اسلام می‌فرمایند: من برای معلمی مبعوث شدم و رسالت همه انبیای الهی اصلاح جامعه و تربیت و تحول انسان‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که خداوند عنایت بفرماید که ما بتوانیم به وظیفه و رسالت خویش که رشد و تربیت دینی و رساندن نسل جوان و نوجوان به مراتبی از حیات طیبه است، به درستی عمل نماییم.
گفتنی است که در پایان این دیدار توسط فرماندهی انتظامی استان، به پاس گرامیداشت هفته معلم از مدیر کل آموزش و پرورش استان با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.


کد مطلب: 433775

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433775/کهگیلویه-بویراحمد-پوشش-تحصیلی-میانگین-کشوری-بالاتر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1