کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد

ضربه به ثبت‌نام بدون نقص ساسان تاجگردون / تاجگردون: بنده دقیقاً روز 13 مهر ماه 99 استعفا و مستندات را به مراجع قانونی کشور دادم / چرا وزیر بر حضور ساسان تاجگردون در جلسات اصرار دارد؟

13 ارديبهشت 1400 ساعت 21:00

حضور ساسان تاجگردون در جلسه 19 مهر ماه 1399 معاونان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موجب شک و تردید برخی رسانه‌ها قرار گرفت و بیان کردند که احتمالاً این مانع عدم احراز صلاحیت او [ساسان تاجگردون] شود. کبنانیوز در این رابطه با ساسان تاجگردون نامزد انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کرد و او اظهار داشت: بنده دقیقاً در روز 13 مهر ماه 1399 استعفا دادم و مدارک و مستندات مورد نیاز را هم به مراجع ذی‌صلاح و قانونی کشور ارائه دادم.


دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 سایت رجانیوز خبری را با عنوان «استعفای دیر هنگام کار دست برادران تاجگردون داد» منتشر کرد و اینگونه نوشت که «ساسان تاجگردون 13 مهرماه باید استعفای می‌داده تا ثبت نام او برای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت طبق قانون انجام می‌گرفت، اما ساسان تاجگردون در تاریخ 19 مهر ماه 99 در جلسه شورای معاونان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حضور داشته و احتمالاً این مانع عدم احراز صلاحیت او شود»، این در حالی است که ساسان تاجگردون در روز شنبه 14 فروردین ماه 1400 به کبنانیوز گفته، 13 مهر ماه 99 استعفا داده‌ام. [لینک خبر]
به گزارش کبنا، سایت رجانیوز روز دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 در خبری نوشت: «ساسان تاجگردون برادر غلامرضا تاجگردون قصد دارد تا جای برادر خود که قبلاً اعتبارنامه‌اش در مجلس رد شده را بگیرد. اما خبرها حکایت از آن دارد که وی مشکل قانونی برای تأیید صلاحیت و حضور در انتخابات میان دوره‌ای گچساران دارد. براساس اطلاعیه وزارت کشور وی باید از معاونت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری تا روز 13 مهرماه اسعفا می‌داده است. اما ساسان تاجگردون حتی در تاریخ 19 مهر 99 در جلسه شورای معاونان و مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حضور داشته و خبر آن نیز در خروجی پرتال وزارت نیز منتشر شده است.»
 رجانیوز در ادامه نوشت: «احتمالاً همین مساله باعث می‌شود، تلاش‌های خانواده تاجگردون برای آنچه منتقدان «موروثی کردن نمایندگی» می‌دانند مانع ایجاد کند و یکی از دلایل عدم احراز صلاحیت او شود.»
به گزارش کبنا، این در حالی است که ساسان تاجگردون نامزد انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت روز شنبه 14 فروردین ماه 1400 در گفت‌وگو با کبنانیوز، گفته بود: 13 مهر ماه 99 استعفا داده‌ام. [لینک خبر]  همچنین علیرضا اتابک فرماندار گچساران در روز شنبه 14 فروردین ماه 1400 در گفت و گو با کبنا، تاکید کرده بود: ثبت‌نام آقای ساسان تاجگردون، تکمیل، نهایی و قطعی شده است و هیچ مشکلی ندارد و مورد تأیید قرار گرفت. [لینک خبر]

بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام ساسان تاجگردون نهایی و تأیید شده و هیچ مشکلی ندارد / اسامی 20 نفر کاندیدای انتخابات میاندوره 1400 مجلس گچساران و باشت

ساسان تاجگردون در گفت‌وگو با کبنا: ساختار قانونی ثبت‌نام من انجام گرفت


به گزارش کبنا، صحبت‌های ساسان تاجگردون و علیرضا اتابک فرماندار گچساران این واقعیت را نشان می‌دهند که ثبت نام ساسان تاجگردون به درستی انجام گرفته و قطعاً هیچ گونه شک و شبهه‌ای در آن نبوده، چرا که در غیر این صورت ثبت‌نام او [ساسان تاجگردون] نهایی و قطعی نمی‌شد.
حضور ساسان تاجگردون در جلسه 19 مهر ماه 1399 معاونان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موجب شک و تردید برخی رسانه‌ها قرار گرفت و بیان کردند که احتمالاً این مانع عدم احراز صلاحیت او [ساسان تاجگردون] شود. کبنانیوز در این رابطه با ساسان تاجگردون نامزد انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کرد و او اظهار داشت: بنده دقیقاً در روز 13 مهر ماه 1399 استعفا دادم و مدارک و مستندات مورد نیاز را هم به مراجع ذی‌صلاح و قانونی کشور ارائه دادم.
وی افزود: روزی که استعفای بنده از سوی دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی پذیرفته شد، ایشان به بنده گفت، به شرطی استعفای شما را می‌پذیرم که به عنوان یک متخصص بودجه و کارشناس صاحب نظر در جلسات تخصصی بودجه حضور پیدا کنی و نظرات کارشناسی خودت را ارائه دهید.
وی افزود: به هیچ وجه این امر خلاف نیست و الان بنده، بعد از 8 ماه از استعفایم، نه به عنوان مشاور و نه به عنوان هر مسئولیت دیگری، بلکه به عنوان یک کارشناس، نظرات کارشناسی و تخصصی خودم را در جلسات ارائه می‌دهم.
ساسان تاجگردون نامزد انتخابات میاندوره گچساران و باشت در ادامه تصریح کرد: همین امروز وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بنده تماس داشتند و از من می‌خواست که در جلسات تخصصی بودجه حضور پیدا کنم و حضور بنده به عنوان یک کارشناس هیچ ربطی به مسئولیت ندارد و متخصصین امر این موضوع را درک می‌کنند.
بر پایه این گزارش، حضور متخصصین بودجه در جلسات مهم کشوری یک امر طبیعی و معمول است. شرکت کارشناسان و متخصصین هر حوزه در جلسات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همیشگی است و جلسات کلان کشور نیز به منظور اخذ تصمیمات مهم با حضور کارشناسان خبره و متخصصین برگزار می‌شود.


کد مطلب: 433763

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433763/ضربه-ثبت-نام-بدون-نقص-ساسان-تاجگردون-بنده-دقیقا-روز-13-مهر-ماه-99-استعفا-مستندات-مراجع-قانونی-کشور-دادم-چرا-وزیر-حضور-جلسات-اصرار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1