تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۴۳۳۷۵۱
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

معرفی برندگان مسابقه عکس در جستجوی امید 

۰
معرفی برندگان مسابقه عکس در جستجوی امید 
کبنا ؛مسابقه عکس در جستجوی امید ویژه شهروندان شهر سی‌سخت با موضوع زلزله از سوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار و برندگان خود را شناخت.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شریف اسلامی رئیس حوزه هنری، با بیان این خبر گفت: این مسابقه با موضوعات بحران زلزله و آسیب‌های پس از وقوع زلزله در سی سخت، کمک‌های مومنانه گروه‌های جهادی و مردمی در شهر سی سخت و همچنین نشاط و امید در زندگی این مردم برگزار شد.
اسلامی بیان داشت تعداد 300 اثر عکس موبایلی و دوربین از شهروندان شهر سی‌سخت و روستاهای حومه آن دریافت کردیم که پس از داوری 8 اثربرگزیده و معرفی شدند.
رئیس حوزه هنری با اشاره به برگزیدگان مسابقه گفت: ابوالفضل محمدخانی، حورماه خلیلی، محمدرضا رسولی، فاطمه یزدانی، میلاد محمدی، احمد رحیمی زاده، مجتبی فرخی و زیبا رضوانی شرکت کنندگانی هستند که آثارشان در مسابقه عکس در جستجوی امیدبرگزیده شد.
وی تصریح کرد: تصمیم داشتیم که طی مراسمی در شهر سی سخت از برگزیدگان این مسابقه تجلیل به عمل آید اما با توجه به گسترش ویروس کرونا و شرایط نامساعد منطقه مراسمی برگزار نخواهد شد و جوایز برندگان به حساب آنها واریز می گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1