تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۴۳۳۷۴۹
در روز درخت‌کاری صورت گرفت؛

(ویدئو) درختکاری همسر بایدن با کفش پاشنه بلند

۱
۰
(ویدئو) درختکاری همسر بایدن با کفش پاشنه بلند
کبنا ؛جیل بایدن همسر رئیس جمهور آمریکا روز درخت‌کاری را که یک روز ملی اختصاص داده شده به درخت و درخت‌کاری است، با کمک به کاشتن یک درخت در باغچه شمالی کاخ سفید، به جا آورد.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، همسر بایدن در حضور رسانه‌ها به سمت درختی که در یک گودال نهاده شده بود رفت، بیل یکی از اعضای خدمات پارک ملی ایالت متحده را گرفت، و چند بیل خاک در گودال اطراف درخت ریخت.
وی که کت و دامن و کفش‌های پاشنه بلند پوشیده و لباسش بیشتر مناسب داخل ساختمان بود، به شوخی گفت: چه کسی با کفش پاشنه بلند درخت نمی‌کارد؟
بنا بر گزارش‌ها این درخت جدید که از راسته نمدار است.
روز ملی درخت‌کاری در سال ۱۸۷۲ در ایالت نبراسکای آمریکا به منظور ترویج کاشت درخت، به ویژه در بین دانش آموزان مدارس، آغاز شد. گزارش شده است که در آن روز حدود یک میلیون درخت کاشته شد.
از آن زمان به بعد روز درخت‌کاری به طور غیر رسمی در سراسر آمریکا به جا آورده می‌شد، تا این که ریچارد نیکسون، رئیس جمهوری وقت آمریکا، در سال ۱۹۷۲ روز درخت‌کاری را به عنوان یک جشن ملی رسمی تعیین کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
میدونم کبنا منتشر نمیکنی، و نمیخام منتشر کنی ولی خداییش همه رییس جمهورهاشون با کلاس شیک، میهن پرست هستن. ساده و معمولی و خونواده دوست هستن. بعد 4 سال یا 8 سال خیلی ساده بدون حتی یک ریال دزدی رانت و فساد از کاخ سفید میرن. خانواده هاشون بچه هاشون معلوم و مشخصا، حالا بیا مقایسه کن ........
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1