تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۳۳۷۳۲
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

انهدام باند سارقان احشام در یاسوج

۰
انهدام باند سارقان احشام در یاسوج
کبنا ؛
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای احشام با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت و کشف ۱۳ رأس دام سرقتی در محور شیراز به یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (13 اردیبهشت 1400) سردار"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بویراحمد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات خاص پلیسی، تلاش شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند ۶ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و حین انجام سرقت دستگیر و ۱۳ راس بزغاله مسروقه از آنان کشف و ضبط کردند.
مصطفایی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی استان منتقل و در بازجویی های اولیه به ۱۴ فقره سرقت محموله در محورهای مواصلاتی استان اعتراف و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به آنان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان درخواست کرد: ضمن توجه به نکات حوزه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا هرگونه عمل مجرمانه موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1