تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۳۳۷۰۰
در نشست شورای هماهنگی واکسیناسیون کرونای چرام مطرح شد:

آغاز واکسیناسیون ۶۵۰نفر از گروه سنی بالای ۸۰سال در شهرستان چرام

۰
آغاز واکسیناسیون ۶۵۰نفر از گروه سنی بالای ۸۰سال در شهرستان چرام
کبنا ؛آغاز واکسیناسیون ۶۵۰نفر از گروه سنی بالای ۸۰سال در شهرستان چرام

به گزارش کبنا ؛با حضورمدیر شبکه بهداشت و درمان، فرماندار و اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مورخه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ جلسه شورای هماهنگی واکسیناسیون کرونای شهرستان در شبکه بهداشت چرام تشکیل شد.
هدایت نیا مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توضیحاتی در مورد واکسن های که باید تزریق شوند ارائه نمود و بر آمادگی در مورد تمامی تدابیر و شرایط لازم برای تزریق واکسن کرونا، اعم از شرایط نگهداری، نحوه تزریق و پسماند آن بر اساس دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی و دستورالعمل های کشوری اعلام نمود.
وی افزود: واکسن کرونا مرحله به مرحله بر اساس اولویت ها تزریق می شود در فاز اول ۹۳ نفر از کادر بهداشت درمان که در خط اول مبارزه با کرونا تلاش می کنند در 2 مرحله واکسیناسیون انجام می شود.
 
هدایت نیا افزود با توجه به آغاز فاز دوم واکسیناسیون و مرحله اول آن برای گروه سنی ۸۰ سال وبالاتر که در شهرستان حدود ۶۵۰ نفرافراد واجد شرایط می باشند از روز دوشنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه واکسینه خواهندشد.

در ابتدا در ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی چرام وسرفاریاب با توجه به شرایط فیزیکی مناسب اعلام و مقرر شد که  ضمن برنامه ریزی تمام پایگاه‌های سلامت تحت پوشش هماهنگی‌های لازم برای اطلاع‌رسانی مناسب و ثبت اطلاعات گروه هدف در سامانه سیب نیز در اولویت امور قرار گیرد.
هدایت نیامدیر شبکه بهداشت و درمان چرام  در پایان این نشست بیان کرد: با توجه به این نکته که واکسینه شدن کل کشور زمان بر می باشد پس در شرایط فعلی باید با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات، کم کردن رفت و آمدهای خانوادگی و شستن مکرر دستها با آب و صابون در دفع بیماریی از خود و جامعه کوشا باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1