کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی انجام گرفت

پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته معلم

12 ارديبهشت 1400 ساعت 13:10

گرامیداشت مقام معلم ارج نهادن به جهاد علمی مردان و زنان فرهیخته و اندیشمندی است که در حریم مقدس مدرسه، فرزندان این مرز و بوم را به گوهر علم وایمان، تفکر و تدین،اندیشه و اخلاق،دانایی و توانایی زینت می بخشند.


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم؛
ن، وَالقَلَم وَ ما یَسطُرون
دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت  فیلسوف و اندیشمند فرزانه «شهید مرتضی مطهری» مجاهدی دانشمند است که نقش بی بدیل او در معرفی اسلام ناب محمدی بر کسی پوشیده نیست.
سالروز شهادت این اسوه علم و تقوا مصادف است با آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم.
گرامیداشت مقام معلم ارج نهادن به جهاد علمی مردان و زنان فرهیخته و اندیشمندی است که در حریم مقدس مدرسه، فرزندان این مرز و بوم را به گوهر علم وایمان، تفکر و تدین، اندیشه و اخلاق، دانایی و توانایی زینت می‌بخشند.
تعلیم و تربیت، از شئون رب العالمین و انبیاء الهی است. تلاش معلم به عنوان ادامه دهنده این طریق قویم، کاشتن بذر دانش و بینش بر لوح جان و ضمیر پاک، شاگردان و زدودن سیاهی جهل و نادانی از سینه‌های آنهاست. دغدغه پیوسته‌ی معلم، ساختن نسلی اندیشمند برای حرکت حیات بشر بر مدار ارزش و کرامت انسانی است. 
 اینجانب ضمن عرض ارادت و ادای احترام به معلمین عزیز و فرهنگیان فرهیخته و تبریک هفته معلم به محضر باغبانان بوستان علم و دانش، تلاش‌های ارزنده و ارزشمند آنان را ارج نهاده و از خداوند منان سلامت وتوفیق روز افزون این عزیزان را برای تحقق اهداف متعالی دستگاه تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسألت می‌نمایم.


کد مطلب: 433688

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433688/پیام-تبریک-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-هفته-معلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1