کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف بیش از ۷۸ کیلو تریاک در محور شیراز ـ یاسوج

12 ارديبهشت 1400 ساعت 12:53

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 78 کیلو تریاک در محور شیراز - یاسوج کشف شد.


جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 78 کیلو تریاک در محور شیراز - یاسوج کشف شد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ سهام صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به یاسوج" به دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و به آنها دستور توقف دادند.
صالحی بیان داشت: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها خودروها نیز متوقف و در بررسی مأموران مشخص شد ۳ دستگاه از خودروها اسکورت کننده مواد مخدر می‌باشند و ماموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۷۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی  تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد مطلب: 433686

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433686/کشف-بیش-۷۸-کیلو-تریاک-محور-شیراز-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1