کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

توسعه و پیشرفت میهن مدیون جامعه کارگری است

سيد خليل عزيزي

11 ارديبهشت 1400 ساعت 23:00

دعای بیکار مستجاب نمی‌شود. قرآن چه می‌گوید؟ قرآن می‌گوید: بلند شوید راه بیافتید و خرجی در بیاورید. «هُوَ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ الْأَرْضَ ذَلُولًا فَامْشُوا فِي مَناكِبِها» آیه قرآن است، می‌گوید: خداوند زمین را نرم قرار داد، بلند شوید از دوش زمین بالا بروید و خرجی خودتان را دربیاورید.


كار عامل نبوغ و ابتکار است. آدمی که کار می‌کند، هرچه کار می‌کند در هرکاری می‌گویند: کار نیکو کردن از پر کردن است. آدمی که کار می‌کند عزت دارد و خودکفا است، آدمی که کار می‌کند، پول در جیبش است و به دیگران می‌تواند خدمت کند. دعای بیکار مستجاب نمی‌شود. قرآن چه می‌گوید؟ قرآن می‌گوید: بلند شوید راه بیافتید و خرجی در بیاورید. «هُوَ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ الْأَرْضَ ذَلُولًا فَامْشُوا فِي مَناكِبِها» آیه قرآن است، می‌گوید: خداوند زمین را نرم قرار داد، بلند شوید از دوش زمین بالا بروید و خرجی خودتان را دربیاورید.
كارگران عزيز و زحمتكش اميدوارم كه ليالي قدر را قدر بدانيم و از بركات اين شبها و ماه خدا نهايت بهره را ببريم.
شهيد اين شبها مولايمان امام علي (ع) مي فرمايد: كار همراه با پاكدامني به مراتب از توانگري همراه با هرزگي ارزشمند تر است. انشالله به استعانت از حضرت حق و به پيروي از مولايمان اميرالمونين رزق حلال را سر سفره خود به ارمغان ببريم.
توسعه و پيشرفت ميهن عزيزمان ايران اسلامي مديون و در گرو تلاش و مجاهدت فعالان و اقشار مختلف جامعه است كه نقش و جايگاه جامعه كارگري كشور در اين عرصه بي بديل برجسته و ارزشمند است.
بدينوسيله هفته گراميداشت كار و كارگر را محضر شما عزيزان تبريك و تهنيت عرض گفته و كسب روزي حلال و صحت و سلامتي شما عزيزان را از خداوند متعال خواهانم.
برادر كوچك شما
سيد خليل عزيزي


کد مطلب: 433674

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433674/توسعه-پیشرفت-میهن-مدیون-جامعه-کارگری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1