کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

واکنش فعالین رسانه‌ای و دانشجویی به تجمع کارگران کارخانه قند یاسوج؛ قفل بر قفل گشوده

10 ارديبهشت 1400 ساعت 20:02

در حالی که پلمپ کارخانه به غارت رفته قند یاسوج توسط سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه گشوده شد، اما روز گذشته ( پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه 1400) کارگران کارخانه قند یاسوج مجدداً و برای چندمین بار جلوی بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و بیان می‌کردند که قفل پلمپ کارخانه قند یاسوج به دستان رئیس قوه قضائیه شکسته شد، اما قفل «نو» دیگری بر کارخانه زدند.


در حالی که پلمپ کارخانه به غارت رفته قند یاسوج توسط سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه گشوده شد، اما روز گذشته ( پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه 1400) کارگران کارخانه قند یاسوج مجدداً و برای چندمین بار جلوی بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و بیان می‌کردند که قفل پلمپ کارخانه قند یاسوج به دستان رئیس قوه قضائیه شکسته شد، اما قفل «نو» دیگری بر کارخانه زدند.

بیشتر بخوانید:


تجمع چندین باره کارگران کارخانه قند یاسوج در جلوی بانک تجارت / تنش بین کارگران و نیروهای بانک تجارت (+ فیلم و تصاویر)

شهرام مهدوی‌مطلق فعال رسانه‌ای کشور و کهگیلویه و بویراحمد در پست توئیتری در این زمینه نوشت: آیا آیت‌الله رئیسی می‌دانند که بعد از رفتنشان از شهر یاسوج، قفل بر قفل نو گشوده کارخانه قند زدند؟ ( اگر تنظیم کنندگان سفر اجازه می‌دادند، دانشجویان مطالبه‌گر، مستقیم وارد می‌شدند، وضع این نبود) تا عاملان محاکمه نشوند قفلی گشوده نمی‌شود.




سید افضل گنجی، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج نیز در این باره نوشت: بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد شما مسئول راه اندازی کارخانه قند یاسوج هستید، بیشتر از این فرصت سوزی نکنید. اگر کار به درستی انجام شود، اعتراض باقی نمی‌ماند. پاسخ کارگرانی که برای احقاق حقشان معترض هستند توهین و تهدید به پرونده‌سازی نیست.


رضا اردشیری، دانشجوی بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به این موضوع ورود کرد و نوشت: در زمانی که آقای رئیسی تشریف آورده بودند استان کهگیلویه و بویراحمد و قفل کارخانه قند یاسوج را شکستند و دنبال راه‌اندازی مجدد کارخانه بودند. گفتم: ای کاش آقای رئیسی می‌دانست که موانع راه‌اندازی مجدد کارخانه قند همین مسئولان ارشد استانی‌اند.


کد مطلب: 433626

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433626/واکنش-فعالین-رسانه-ای-دانشجویی-تجمع-کارگران-کارخانه-قند-یاسوج-قفل-گشوده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1