تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۳۳۶۲۳
انتخابات 1400؛

محسن رضایی برای چهارمین بار وارد رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری‌ شد / نه برای کسب رای بلکه بر اساس وظیفه و انتظار مردم آمده‌ام

۵
۰
محسن رضایی برای چهارمین بار وارد رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری‌ شد / نه برای کسب رای بلکه بر اساس وظیفه و انتظار مردم آمده‌ام
کبنا ؛دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من نه برای کسب رای بلکه بر اساس وظیفه و انتظاری که مردم از سرباز خود دارند، به صحنه انتخابات ورود می کنم.
به گزارش کبنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی گفت: امروزه با گذشته ۴۰ سال و ۴ دهه از مقاومت، مبارزه، تلاش بی وقفه، دهه آینده را گام آخر پیروزی و تثبیت موفقیت‌ها و استقلال و آزادی کشور و یا خدای نکرده شکست ملت ایران می دانم.
وی با تاکید بر این که سناریوی نظام سلطه در برابر انقلاب و نظام اسلامی پیچیده و چند لایه شده است، افزود: دهه آینده در صورت توجه به فرهنگ مقاومت در برابر زیاده طلبی های دشمن و جریان های نفوذی دهه تثبیت موفقیت های نظام است. زیرا نظام سلطه می کوشد با راهبردهایی مانند شرارت‌ طلبی، آشوب افکنی و گسترش دامنه جنگ روانی و جنگ ادراکی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مانع از پیشروی های جبهه و جریان مقاومت منطقه شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار تاکید کرد: ایران امروز با گذشت ۴ دهه مقاومت، مبارزه، مجاهدت و ایستادگی، پیروزی‌های متعدد و غیرقابل انکاری را در میدان‌های مختلف به ویژه در عرصه های اقتصادی علی رغم فشار تحریم های حداکثری و هدایت و مدیریت جبهه مقاومت تا نابودی داعش و فتنه در منطقه به دست آورده است.
وی افزود: موفقیت های ایران اسلامی در گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی، کسب مدارج علمی، دستیابی به تکنولوژی‌های نوین در صنایع دفاعی و گسترش محور جهانی مقاومت را نمی توان انکار کرد.
محسن رضایی تصریح کرد: ایران طالب استقرار و پایداری و تثبیت موفقیت ها و رشد روز افزون افق‌های پیشرفت و استقلال کشور و حق و عدالت است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من نه برای کسب رای بلکه بر اساس وظیفه و انتظاری که مردم از سرباز خود دارند، به صحنه انتخابات ورود می کنم.
رضایی تصریح کرد: من به صحنه آمده‌ام تا گفتمان شبکه نفوذ را خنثی کنم. جلوی سراب دروغین دیپلماسی در برابر میدان بایستم و با آنانی که رویه دروغ پردازی و اغواگری را به اشکال مختلف تکرار می‌کنند و با دوگانه سازی کنسرت و آزادی های اجتماعی در مقابل دیوار و سلب آزادی‌های مردم و سراب آرامش آسایش دیپلماسی ذلت و تسلیم در مقابل مقاومت و میدان به تحریف افکارعمومی می پردازند مبارزه کنم.
وی همچنین در این دیدار تاکید کرد: کشور امروز درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است و زمانی که شبکه نفوذ، ساختار دولت را به فساد و جاسوسی و مزدوری و اشرافیگری آلوده کرده است، وظیفه من به عنوان یک سرباز حضور در میدان و بسیج نیروهای وطن دوست و جوان های انقلابی است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که برخی با بی شرمی و وقاحت، خیانت ها، کارشکنی ها و فساد کارگزاران و عدم موفقیت آنان در اداره کشور را به گردن سرباز وطن و فرمانده وطن می اندازند و فرمانده میدان را عامل روسیه معرفی می کنند،  گفت: امروز وظیفه داریم تا خانه به خانه، محله به محله، شهر به شهر، درباره جریان پیچیده نفوذ روشنگری کنیم و با کمک افکار عمومی و مردم همیشه در صحنه ایران، تکنیک‌های جنگ روانی شبکه نفوذ را خنثی سازیم.
رضایی از جوانان غیرتمند ایرانی که به ایران اسلامی عشق می ورزند و ریشه در خاک و خون این کشور دارند و مردمانی که سال ها پای فرهنگ و اعتقاد و وطن خود ایستاده‌اند خواست تا باردیگر به صحنه تصمیم گیری بیایند و خود را آماده شکل گیری یک نهضت ملی به نام نهضت مردمی یاران انقلاب اسلامی کنند.
وی تصریح کرد: همانطور که وعده دادیم و  ظرف سه ماه و کمتر از سه ماه پرونده و طومار داعشی ها را جمع کردیم، اعلام می‌کنم که به لطف خدا و کمک مردم و نیروهای جوان و مستعد کشور، دولت آینده، دولت نهضت ملی برای آبادانی ایران و مبارزه با فساد و شبکه نفوذ است.
محسن رضایی این چهارمین بار است که وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری می شود. رضایی در نهمین انتخابات ریاست جمهوری (۱۳۸۴) هم حضور یافته بود، اما پیش از انتخابات انصراف داد. وی در دهمین (۱۳۸۸) و  یازدهمین (۱۳۹۲) دوره هم کاندیدا شد اما رتبه‌ای بهتر از سومی و چهارمی کسب نکرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اتقلابی
Iran, Islamic Republic of
چه جالب
با صدای بلند میگه به درخواست مردم وبرای مردم آمده
آقای دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام شفاف بفرما سالهای زیادی که دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هستی برای معیشت ذلیلانه و فقیرانه مردم محروم چه کردی؟تا بشود به شما اعتماد کرد.اصلا حربه همه شما همینه که از طریق مردم صندلی و قدرت به دست آورید بعد مردم را کلا فراموش می‌کنید.
آقای حسن روحانی خیلی با اطمینان قول داد 100روزه درستش کنه ولی الان همه چی را می‌بینید که تقصیرها را گردن سردار دلها انداختند و قلب مردم را پاره پاره کردند
پدرژپتو
Iran, Islamic Republic of
یک ملیون اگه بیاره خیلی شانس آورده
Iran, Islamic Republic of
۱۰۰بار هم بیاد فایده نداره
مسعود
Iran, Islamic Republic of
کو خوا ده نخو کو ول کن
Iran, Islamic Republic of
عمو پولا را بده هندونه بخور بهتره تو رای بیار نیستی
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1