کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدام جالب و قابل تقدیر یک خانواده عزادار کهگیلویه‌ای در سحرگاه ۱۷ رمضان

10 ارديبهشت 1400 ساعت 14:09

با توجه به شرایط کرونایی، خانواده سردار مهدی انصاری فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تشییع پدر خود را به هنگام اذان صبح و تنها با حضور ۷ نفر برگزار کردند.


 با توجه به شرایط کرونایی، خانواده سردار مهدی انصاری فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تشییع پدر خود را به هنگام اذان صبح و تنها با حضور ۷ نفر برگزار کردند.
 «دارا کریمی نژاد»، فرماندار شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی از خانواده انصاری در پایبندی به قانون و اقدام ارزشمند و الگوساز آنها تقدیر و تشکر کرد.
 به گزارش کبنا در این پیام آمده است؛
 إِنّا لِلَّهِ وَإِنّا إِلَیهِ راجِعونَ
سردار انصاری و حجت الاسلام انصاری ریاست محترم دادگاه بخش چاروسا، والدین در هر سن و سالی هم که باشند پشتوانه زندگی فرزندان‌اند و بی‌گمان غم از دست دادن هر کدام از آنها بسی حزن انگیز است.
 اینجانب ضمن تسلیت ارتحال پدر بزرگوارتان، رحمت واسعه و علو درجات را از درگاه خداوند منان در این ماه پر فیض و برکت برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.

 در این وضعیت بسیار نامناسب بیماری کرونا در سطح شهرستان، شایسته است از اقدام بسیار ارزشمند در برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پدر گرامی‌تان با حضور ۷ نفر در هنگامه اذان صبح تقدیر و تشکر شود.
 باشـــــد که این عمل نیک موجب الگوسازی در راستای فرهنگ حفظ حقوق شهروندی، سلامت و بهداشت جامعه و در کاهش تجمعات عزاداری مؤثر افتد.
 همانا در پیشگاه خداوند، هیچ عمل صالحی محو نمی‌شود و پاداش‌ها تضمین شده است. «وَ الْباقِیاتُ الصَّالِحاتُ خَیْرٌ عِنْدَ رَبِّکَ ثَواباً».
به گزارش کبنا، مراسم تشییع و خاکسپاری پدر خانواده انصاری که جان باخته کرونا هم نبود، بعد از اذان صبح جمعه دهم اردیبهشت ماه و سحرگاه ۱۷ ماه رمضان در «ده شیخان» منطقه دشمن زیاری از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه برگزار و نماز میت توسط حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، امام جمعه شهر دهدشت اقامه شد.
 گفتنی است که مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بارها اعلام کردند که پاشنه آشیل شیوع و گسترش کروناویروس در این استان تجمعات چند هزار نفری از جمله مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری و عروسی‌ها هستند.
 


کد مطلب: 433612

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433612/اقدام-جالب-قابل-تقدیر-یک-خانواده-عزادار-کهگیلویه-ای-سحرگاه-۱۷-رمضان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1