کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرنوشت ظریف پس از اثبات جرم

10 ارديبهشت 1400 ساعت 9:45

فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏در طرح تحقیق و تفحص مجلس از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، به نقض ماده ‌۶۹۸ ق.م.ا توسط ظریف اشاره شده که در صورت محرز شدن آن، ظریف باید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا (۷۴)ضربه محکوم شود.


پس از حواشی انتشار فایل صوتی ظریف وزیر امور خارجه که در آن وزیر امور خارجه روند حضور هشت ساله خود در وزارت امورخارجه و فراز و فرودها و پرونده های آن را روایت می کند.
به گزارش کبنانیوز، محتوای این فایل صوتی هنگامی که به موضوع برجام و مسایل منطقه و نقش سردار سلیمانی در موضوعات منطقه می رسد همان جایی است که چالش ها درباره این فایل صوتی را برانگیخته است. وزیر امور خارجه در این بخش از روایت خود بارها از دوکلیدواژه میدان و دیپلماسی استفاده می کند و با روبروی هم قرار گرفتن آنها یک دوگانه شکل می گیرد، دوگانه ای که تقریبا تا پایان مصاحبه سایه آن سنگینی می کند.بهرحال نقطه کانونی بحث ها درباره این فایل صوتی ، بخش هایی از محتوای ان است تلقی شنوندگان این است که در حق سردار سلیمانی جفا شده است.
مشرق نوشت: رضا نیلی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏در طرح تحقیق و تفحص مجلس از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، به نقض ماده ‌۶۹۸ ق.م.ا توسط ظریف اشاره شده که در صورت محرز شدن آن، ظریف باید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا (۷۴)ضربه محکوم شود.
برخورد قاطع و شفاف با ظریف و عوامل انتشار فایل صوتی است حداقل مطالبه مردم است.


کد مطلب: 433606

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433606/سرنوشت-ظریف-اثبات-جرم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1