تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۴۳۳۶۰۶

سرنوشت ظریف پس از اثبات جرم

۴
۰
سرنوشت ظریف پس از اثبات جرم
کبنا ؛
پس از حواشی انتشار فایل صوتی ظریف وزیر امور خارجه که در آن وزیر امور خارجه روند حضور هشت ساله خود در وزارت امورخارجه و فراز و فرودها و پرونده های آن را روایت می کند.
به گزارش کبنا نیوز، محتوای این فایل صوتی هنگامی که به موضوع برجام و مسایل منطقه و نقش سردار سلیمانی در موضوعات منطقه می رسد همان جایی است که چالش ها درباره این فایل صوتی را برانگیخته است. وزیر امور خارجه در این بخش از روایت خود بارها از دوکلیدواژه میدان و دیپلماسی استفاده می کند و با روبروی هم قرار گرفتن آنها یک دوگانه شکل می گیرد، دوگانه ای که تقریبا تا پایان مصاحبه سایه آن سنگینی می کند.بهرحال نقطه کانونی بحث ها درباره این فایل صوتی ، بخش هایی از محتوای ان است تلقی شنوندگان این است که در حق سردار سلیمانی جفا شده است.
مشرق نوشت: رضا نیلی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏در طرح تحقیق و تفحص مجلس از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، به نقض ماده ‌۶۹۸ ق.م.ا توسط ظریف اشاره شده که در صورت محرز شدن آن، ظریف باید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا (۷۴)ضربه محکوم شود.
برخورد قاطع و شفاف با ظریف و عوامل انتشار فایل صوتی است حداقل مطالبه مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای خاک بر سرتان
Iran, Islamic Republic of
.اخی حداقل مطالبه مردم!!!!والا مردم غرق در فقرو بیچارگی و کرونان...مطالبات مردم اینا نیست چطور بقیه مطالبات مردمنمیبینید و نمیشنوید؟؟؟چطور بورس نمیبینید یا نمیخواید ببینید؟؟/ ظریف کدوم مشکل مزدم حل میکنه؟؟مطالبات تودتون به اسم مردم تموم نمیکنید
محمد ضمانتی
Iran, Islamic Republic of
آقای رضا نیلی لازم به گفتن حق توسط ظریف نبود پیرزنهای بیسواد هم میدانند که نه ظریف بلکه ریاست جمهوری هم صلاحیتی از خودشان ندارند !!!!!!!!من بخدا طرفدار آنها نیستم ۰۰۰۰ اما باید حق را که ظریف گفته هرچند به ضررتانه اما خدا را اگر قبول دارید سخن حق را هم!!!!!!؟؟؟؟ ایشون صدها تعریف وتمجید کرده اند یکی هم واقعیت را گفتند معلومه امثالهم ازآب گل آلود ماهی میگیرید نه کاری به ۰۰۰۰۰۰ونه اعتقادی به حق وقیامت ووووو اصول گراها اعمالتان در تاریخ ثبت خواهد شد بله سری بر نیزه بود وسنگش می زدند اما تاریخ نوشت ۰۰۰۰؟؟؟!!؟!؟!کمی به خود آیید ومعنی قرآن را هم بخوانید
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه ظریف و اصلاحطلبا رو
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1