کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مرگ جوان 21 ساله در آبشار تنگ تامرادی بویراحمد + جزئیات

9 ارديبهشت 1400 ساعت 23:17

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان ۲۱ ساله (به نام کامیار خلفی) در آبشار تنگ تامرادی واقع شهرستان بویراحمد غرق شد.


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان ۲۱ ساله (به نام کامیار خلفی) در آبشار تنگ تامرادی واقع شهرستان بویراحمد غرق شد.
 جهانبخش وحدت نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز ساعت ۱۵ و ۶ دقیقه در پی گزارشی مبنی بر غرق شدگی جوان ۲۱ ساله‌ای در آبشار تنگ تامرادی واقع در بویراحمد، پایگاه اورژانس سپیدار و کمکی دشتروم به محل اعزام شد.
 وی بیان کرد: مصدوم فاقد علایم حیاتی بود و تکنسین‌های اورژانس اقدام به احیا وی کردند.
 وحدت نژاد تصریح کرد: این مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحویل داده شد.
 به طور معمول در حریم سدها و آبگیرها و رودخانه‌ها، تابلوهایی با مضمون خطر غرق شدگی به چشم می‌خورد اما برخی افراد هیچ توجهی به این هشدارها نمی‌کنند و بی هیچ ترس و واهمه‌ای تن به آب زده و جان خود را به خطر می‌اندازند.

 بر اساس آخرین سالنامه آماری سازمان پزشکی قانون کشور بطور میانگین تعداد فوتی ناشی از غرق شدگی برحسب جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشور بالاتر بوده است. کهگیلویه و بویراحمد با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد. وجود دریاچه و سدهای کوثر، مارون و بیش از ۱۰ رودخانه پرآب، کانون پرمخاطره‌ای برای سلامت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فصل گرماست.
 


کد مطلب: 433603

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433603/مرگ-جوان-21-ساله-آبشار-تنگ-تامرادی-بویراحمد-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1