کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس ستاد انتخاباتی غلام‌حسن قائدگیوی نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج:

حقوقدان کارآمد و انقلابی تأیید صلاحیت شد / اعلام حضور رسمی غلام حسن قایدگیوی در ماراتن ششم یاسوج

9 ارديبهشت 1400 ساعت 16:58

حقوقدان کارآمد و انقلابی با شعار صداقت در گفتار، سلامت در عمل جهت پیشرفت و آبادانی به صورت رسمی به کارزار ششمین دوره‌ی انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج پیوست.


رئیس ستاد انتخاباتی غلام‌حسن قائدگیوی نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: حقوقدان کارآمد و انقلابی با شعار صداقت در گفتار، سلامت در عمل جهت پیشرفت و آبادانی به صورت رسمی به کارزار ششمین دوره‌ی انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج پیوست.
 به گزارش کبنانیوز، امیر مصطفی جمشید‌نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: صبح امروز پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ همزمان با روز شوراها طی نامه‌ای از طرف فرمانداری شهرستان بویراحمد تأیید صلاحیت حقوقدان و پژوهشگر، کارآفرین برتر، تولیدکننده و دارای سابقه ۲۰ سال اجرایی طرحهای شهری و عمرانی برای حضور در ششمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر یاسوج به وی ابلاغ شد.

وی پیش‌تر با شعار صداقت در گفتار، سلامت در عمل جهت پیشرفت و آبادانی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده بود.
غلام حسن قایدگیوی بیان کرد؛ بیانه‌ی انتخاباتی خود را متعاقباً جهت اطلاع مردم شریف یاسوج بزرگ منتشر خواهد کرد و به صورت جدی و مصمم در کارزار انتخاباتی باقی خواهد ماند.

غلام‌حسن قائدگیوی نامزد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج


کد مطلب: 433588

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433588/حقوقدان-کارآمد-انقلابی-تأیید-صلاحیت-اعلام-حضور-رسمی-غلام-حسن-قایدگیوی-ماراتن-ششم-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1