کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

انتقاد نماینده رهبر انقلاب از کم‌کاری برخی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

8 ارديبهشت 1400 ساعت 17:22

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از از کم‌کاری در برخی مساجد به خصوص در برنامه‌های فرهنگی انتقاد کرد.


نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از از کم‌کاری در برخی مساجد به خصوص در برنامه‌های فرهنگی انتقاد کرد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ایران قوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از تلاش‌های ارزشمند کانون مساجد استان در همه زمینه‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی اثرگذار قدردانی می‌کنیم.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسجد پایگاه معنویت و دین داری و اخلاق است اگر کارها با محوریت مسجد و با رنگ و بوی مسجد انجام شود برکات فراوانی خواهد داشت در مدیریت اجتماعی، مدیریت فرهنگی و سیاسی وقتی مسجد محور قرار گیرد برکتی است که در سایر جاها چنین برکتی نخواهد بود.
این استاد حوزه‌های علمیه ادامه داد: پیامبر، اسلام قوی و غنی و توسعه یافته را دنبال می‌کرد به همین منظور مسجد را محور قرار داد و اسلام به واسطه همین محوریت رشد و توسعه پیدا کرد و نشان دادیم که با محوریت مسجد به پیروزی‌های زیادی دست یافته‌ایم.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون‌ها باید از ظرفیت خود بیشتر استفاده کرده و مؤثر باشند هم در مرکز استان و سایر مراکز شهرستان‌ها و اگر کارها مدیریت و نظارت شود خدمات بیشتری توسط کانون‌ها ارائه خواهد شد و تأثیر گذاری بیشتری خواهند داشت.
 حسینی یادآور شد: طبق گزارشات، کانون مساجد استان در ابعاد مختلف خوب کار کرده چه در ابعاد مادی و معنوی فعالیت‌های صورت گرفته مؤثر بوده و همه اینها ظرفیتی است که اگر مدیریت خوبی بر روی فعالیت‌ها داشته باشیم خروجی بسیار بیشتری خواهد داشت.
 نماینده رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در بحث زلزله سی‌سخت کانون مساجد استان عملکرد اثرگذاری داشت که اقدامات آنها قابل تقدیر است فعالیتهای تحسین برانگیزی داشتند و باید کاری کرد که فعالیت‌ها روز به روز زنده‌تر و پویا شوند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باید مساجد را فعال کنیم و فعال کردن آنها یک بخش مربوط به کانون‌ها و بخش دیگر پایگاه‌ها و ائمه جماعات و هیات امنا است که باید از ظرفیت‌های خود بیشتر استفاده کنند.
 حسینی یادآور شد: برخی مساجد فعالیت‌های خوبی دارند و برخی مساجد از ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کنند هیئت امنا و کانون مساجد و ائمه جماعات باید حضور بایسته و شایسته در فعالیت‌ها داشته و بیشتر اقدام کنند تا شاهد تغییر و تحول باشیم و لذا آنهایی که به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌کنند باید تجدید نظر شود.
 وی افزود: فعال سازی مساجد در دستور کار استان کهگیلویه و بویراحمد بوده تا بتوانیم از برکات مسجد برای رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد کمال استفاده را داشته باشیم.


کد مطلب: 433547

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433547/انتقاد-نماینده-رهبر-انقلاب-کم-کاری-برخی-مساجد-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1