کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد استان؛

توزیع ۲۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

8 ارديبهشت 1400 ساعت 11:37

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (8 اردیبهشت 1400) قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌هایی که امسال در خصوص توجه به نیازمندان تدارک دیده‌شده دو برنامه ایران همدل اطعام مهدوی و ایران مهربان است.
وی با اشاره به اینکه طرح ایران همدل از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان آن ادامه دارد، گفت: در خصوص اجرای این طرح ۳۵ آشپزخانه مهدوی در استان راه‌اندازی شده است که در نظر داریم تا پایان ماه رمضان، ۳۵ هزار پرس غذای گرم و ۴۵ هزار جیره غذایی خشک، بین نیازمندان استان توزیع کنیم.
مبشری تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۶ هزار پرس غذای گرم و ۸۵۰۰ بسته غذایی خشک تهیه و بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.
مبشری بابیان این اینکه همه این اقدامات با کمک و مشارکت خیران و مردم نیکوکار بوده است، گفت: از همه نیکوکاران دعوت می‌کنیم با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و اهداء کمک‌های خود با مشارکت در طرح ایران همدل اطعام مهدوی، ، یاریگر نیازمندان در این ماه مبارک رمضان باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را اجرای طرح ایران مهربان در خصوص حامی یابی برای ایتام اعلام و یادآور شد: بیش از ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدند که از این تعداد بیش از ۱۵۰۰ نفر فاقد حامی هستند.
مبشری خاطرنشان کرد: امید است که در قالب طرح ایران مهربان تا پایان ماه مبارک رمضان با مشارکت و همراهی خیران و مردم نیکوکار، هیچ فرزند محسنین و یتیمی بدون حامی در استان نباشد.
وی در خصوص درگاه‌های مشارکتی طرح  ایران مهربان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین، تأکید کرد: خیران نیکوکار  می‌توانند با مراجعه به سامانه ekram.emdad.ir ، ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا تماس با شماره ۰۷۴۳۳۲۳۲۵۶۵ سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را عهده‌دار شوند.


کد مطلب: 433528

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433528/توزیع-۲۶-هزار-پرس-غذای-گرم-بین-نیازمندان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1