کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

طلوع فاپرا در خطه زاگرس

آنچه خوبان همه دارند «فاپرا» یک جا دارد

5 ارديبهشت 1400 ساعت 10:11

نرم افزار «فاپرا» توسط جوانان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد و کشور تولید و راه‌اندازی شد.


نرم افزار «فاپرا» توسط جوانان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد و کشور تولید و راه‌اندازی شد.
به گزارش کبنا، اپلیکیشن فاپرا با مزیت‌های متفاوت و منحصراً به فرد نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها توسط جمعی از جوانان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد و کشور تولید و راه‌اندازی شد.
فاپرا با ۳۲ مزیت برتر بستر مناسبی را برای تبلیغات، آموزش دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، کادمندان دولت،مهارت، خرید و فروش اینترنتی، پیک ارسال کالا، پیام رسان اختصاصی، نمایشگاه صنایع تولیدی استان و کشور، نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و دینی مجازی، کاریابی، کار آفرینی، بازاریابی، بازار سازی، راهنمای سرمایه گذران و ده‌ها مورد دیگر فاپرا را به یک هاپیر لند اپلیکیشن‌های مدرن روز جامعه تبدیل کرده، جایی که به واقع زندگی بدون وقفه در حال اتفاق است. جایی که وقت شناسی برای مردم و تخصص اولویت اساسی را به خود اختصاص می‌دهد.
در فاپرا صدها هزار مخاطب وجود دارد. مخاطب به راحتی به اخبار روز، نظرات و دیدگاه‌های نامزد انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی دست پیدا می‌کند. از گروه‌ها و مطالب تکراری واتس‌آپ، پست‌های تکراری اینستاگرام و... با فاپرا رها می‌شوی. آنچه را که واتس‌آپ، اینستاگرام، تلگرام و... دارند، فاپرا همه را دارد.

نامزد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با فاپرا می‌توانند، با همه مخاطبین، مردم، سیاسیون، فرهنگیان، نخبگان و.... با صرف کمترین هزینه‌ها دسترسی داشته باشند.
آنچه خوبان همه دارند «فاپرا» یک جا دارد



این خبر ادامه دارد...


کد مطلب: 433333

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433333/طلوع-فاپرا-خطه-زاگرس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1