تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۳۳۲۲۶
سلامتی و تندرستی؛

افزایش رشد مو بدون استفاده از مواد شیمیایی با ۲ راه ساده

۰
افزایش رشد مو بدون استفاده از مواد شیمیایی با ۲ راه ساده
کبنا ؛داشتن موهایی پرپشت و زیبا یکی از رازهای زیبایی است. روش‌های مختلفی برای افزایش رشد موها بدون استفاده از مواد شیمیایی وجود دارد که در این مطلب شما را با دو روش موثر آن آشنا می‌کنیم.
به گزارش کبنا و به نقل از همشهری آنلاین، در این مطلب به شما دو روش برای افزایش رشد موهایتان، بدون استفاده از مواد شیمیایی معرفی می‌کنیم.
چگونه رشد موها را بدون ماده شیمیایی بیشتر کنیم؟
فولیکول‌های موی انسان از زمان تولد تا مرگ به تعداد مشخص روی سر و بدن وجود دارد. حدود ۵ میلیون فولیکول مو در سطح بدن و حدود ۱۰۰ هزار مختص موهای سر هستند. همزمان با افزایش سن بعضی فولیکول‌ها تولید مو را متوقف می‌کنند، همین موضوع سبب کم شدن موها در سنین بالا می‌شود. در ادامه به روش‌های تقویت رشد مو بدون نیاز به مواد شیمیایی اشاره می‌کنیم.
افزایش رشد مو با ماساژ موها
ماساژ دادن موها با روغن‌ها و ماسک‌های طبیعی یکی از راهکارهای طبیعی و آسان در خصوص تحریک فولیکول‌های مو برای کاهش ریزش شدید مو، رشد مجدد موها و افزایش ضخامت آن‌هاست. هر روز زمانی را به ماساژ موها اختصاص دهید. ماساژ موها علاوه بر کمک به رشد مجدد و سریع موها، استرس و اضطراب را هم از شما دور می‌کند.
افزایش رشد مو با استفاده از آلوئه‌ورا
آلوئه‌ورا یک ماسک طبیعی و موثر برای توقف کاهش شدید مو، رشد مجدد موهایی سالم و زیبا و درمان کم‌پشتی موهاست. این گیاه علاوه بر تأثیری که بر نرمی و صاف شدن موها دارد، سبب کاهش شوره سر و اصلاح فولیکول‌هایی می‌شود که احتمالاً به دلیل چربی پوست سر مسدود شده‌اند. می‌توانید هفته‌ای یک ‌بار ژل موجود در برگ‌های آلوئه ورا را با قاشق جدا کنید و مستقیما روی موها بمالید و به آرامی ماساژ دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1