تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۳۳۲۰۷
روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

شکر غیر استاندارد داردان در بازار کهگیلویه و بویراحمد / شهروندان خرید نکنند

۰
شکر غیر استاندارد داردان در بازار کهگیلویه و بویراحمد  / شهروندان خرید نکنند
کبنا ؛شکر غیراستاندارد با نام داردان در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد جعلی از آب در آمد، مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: اقدام قانونی علیه واحد تولیدی این شکر انجام گرفته است.
به گزارش کبنا، روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت؛ در بازرسی کارشناسان از مراکز عرضه استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص گردید، فرآورده شکر سفید با نام تجارتی "داردان" دارای نشان استاندارد جعلی می‌باشد.
 بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام قانونی علیه واحد تولیدی از طریق اداره کل استاندارد استان مبدأ انجام شده است.
وی افزود: بر اساس ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید، توزیع و عرضه محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ممنوع می‌باشد.
 رحمتی اضافه کرد: هم استانی‌های عزیز، قبل از خرید فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری، به نشان استاندارد و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد توجه داشته باشند و با ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی 10001517 می‌توانند از اصالت و اعتبار نشان استاندارد، اطمینان حاصل کنند.
 وی افزود: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم در صورت رؤیت این فرآورده در مراکز عرضه استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن عدم خرید آن، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌ا... سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

سخنگوي شوراي نگهبان اعلام كرد كه طرح اصلاح قانون انتخابات رياست‌جمهوري هنوز به تاييد ...
1