کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد کرونای شهرستان گچساران مطرح شد

دفاع رئیس بیمارستان از بازاریان گچساران و انتقاد از بانک‌ها

29 فروردين 1400 ساعت 12:25

رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران در انتقاد از محدودیت های غیرکارشناسانه بانک ها گفت: می بینیم که بانک ها کاملا موانع برای در امان بودن از کرونا ایجاد کرده اند ولی دو کارمند پشت باجه ها نشسته است، از طرفی برخی از بانک ها فضای کمی دارند، مردم هجوم می آورند و بانک با یک یا دو کارمند می خواهد جوابگوی مردم باشد که این هم باعث ازدحام بیشتر و هم باعث دیر انجام شدن کارها و حضور بیشتر مردم در جامعه می شود.


نشست ستاد کرونای شهرستان گچساران روز یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ به ریاست فرماندار گچساران تشکیل شد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، روز یکشنبه در نشست ستاد کرونای شهرستان گچساران، رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان گچساران با اشاره به آمار نمونه گیری‌های فروردین ماه در این شهرستان اظهار کرد: در فروردین ماه 7895 تست سریع و پی سی آر گرفته شده که از این تعداد 2205 مورد آن مثبت شده است.
غلامیان افزود: روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ تست سریع گرفته شده است.
غلامیان به آمار مبتلایان به کرونا اشاره کرده و گفت: در نمونه گیری از شرکت‌های کارگری در فروردین ماه، شرکت پتروشیمی ۱۵ مورد مثبت، سد چمشیر ۱۶ مورد مثبت، شرکت روغن الوا مورد مثبتی نداشته، شرکت آرد مارون ۱ مورد مثبت، شرکت لرزه نگاری ۱ مورد مثبت داشته و شرکت بهنوش نیز هنوز جواب تست‌ها نیامده است.
غلامیان افزود: از ۵۴۵ نمونه تست در روستاها گرفته شده که ۱۹۴ نمونه آن مثبت بوده است.
غلامیان بیان کرد: از اداره صمت می‌خواهیم همکاری بیشتری داشته باشند.
رضایی رئیس امور عمومی شبکه بهداشت و درمان گچساران با انتقاد از ایجاد رعب و وحشت در میان مردم گفت: شبکه بهداشت گچساران تاکنون بیشترین تعداد نمونه گیری و کنترل را داشته است، رنگ بندی کرونای گچساران هیچ تغییری نکرده، گچساران سیاه نیست و تخت‌های بیمارستانی نیز به اندازه کافی هستند، به جای اینکه رعب و وحشت ایجاد کنیم، با وظیفه شناسی حساسیت‌های لازم را به جامعه القا کنیم.
رضایی افزود: همکاری بین بخشی در میان ادارات کم است، از ادارات خواهش داریم که کمک‌های مادی، خودرو و همکاری نیروهای انسانی را افزایش دهند.
حسینی رئیس بیمارستان شهیدرجایی با بیان اینکه بخاطر ایجاد محدودیت‌ها در روزهای اخیر تشکر می‌کنم، اظهار کرد: ولی انتظار داریم محدودیت‌ها بیشتر شود.
رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران در انتقاد از محدودیت‌های غیرکارشناسانه بانک‌ها، گفت: می‌بینیم که بانک‌ها کاملاً موانع برای در امان بودن از کرونا ایجاد کرده‌اند ولی دو کارمند پشت باجه‌ها نشسته است، از طرفی برخی از بانک‌ها فضای کمی دارند، مردم هجوم می‌آورند و بانک با یک یا دو کارمند می‌خواهد جوابگوی مردم باشد که این هم باعث ازدحام بیشتر و هم باعث دیر انجام شدن کارها و حضور بیشتر مردم در جامعه می‌شود.
حسینی در خصوص فشار بانک‌ها به بازاریان افزود: در حال حاضر که بازار تعطیل است، بازاریان کاسبی‌شان کساد شده، اقساط بانک و اجاره دارند و بانک هم آنها را بخاطر عدم پرداختی جریمه می‌کند، خواهشم این است که لااقل جریمه نکنند.
معاون بهداشت و درمان بیمارستان نفت در اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در فروردین ماه اظهار کرد: تعداد کل بستری‌های بیمارستان نفت از ابتدای بستری در این بیمارستان، 536 نفر بوده که از این تعداد 90 نفر آنها در فروردین ماه بستری شده‌اند.
سینایی اظهار کرد: کل تعداد مراجعین مشکوک به بیمارستان نفت 5094 نفر بوده که 839 نفر آن کرونای قطعی داشته‌اند.
سینایی افزود: تعداد تست‌های پی سی آر در فروردین ماه 574 مورد و تعداد افراد قطعی کرونایی در فروردین ماه 119 نفر هستند.


کد مطلب: 433181

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433181/دفاع-رئیس-بیمارستان-بازاریان-گچساران-انتقاد-بانک-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1