کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز؛

برگزاری اولین نشست قضایی سال 1400 در کهگیلویه و بویراحمد

28 فروردين 1400 ساعت 14:45

اولین نشست قضایی سال 1400 در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.


اولین نشست قضایی سال 1400 در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (28 فروردین 1400) با حضور نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای معاونین و قضات محاکم تجدید نظر، اولین نشست قضایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.
                              
محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در این نشست اظهار کرد: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت علمی و مهارتی قضات در حل مسائل و مشکلات حقوقی, فرهنگ مشورت, اشتراک گذاری دانش و تجربیات  قضایی، نشست های قضایی برای بحث و تبادل نظر بین همکاران قضایی راجع به موضوعات دارای ابهام و اجمال، و تعارض قوانین تشکیل می گردد.
 معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در رابطه با این نشست گفت: در نشست امروز راجع به ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی در خصوص قابل گذشت بودن و یا نبودن جرم مذکور در اراضی دولتی، با توجه به قانون کاهش حبس در خصوص پرونده‌هایی که قبل از تصویب این قانون اعلام جرم شده است، بحث و تبادل نظر شد و نتایج آن از مبادی ذیربط، برای همکاران اطلاع رسانی می گردد.
 


کد مطلب: 433150

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433150/برگزاری-اولین-نشست-قضایی-سال-1400-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1